חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24

כלים

חברת "לילית קוסמטיקה" יוצאת בימים אלה בקמפיין טלוויזיה חדש משותף עם "סופר פארם" למוצרי הפנים של מותג האיפור האיטלקי PUPA . הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום "שמעוני פינקלשטיין" בתקציב מדווח של 100,000 דולר והוא יעלה בין התאריכים 28/10- 24/10 בערוצים 10,2,9 ו- 24

הסלוגן המוביל את הקמפיין: "חגיגת מוצרי איפור של PUPA סמקים, פודרות, מייק אפים, ואוול אובר ב- 89 ₪ בלבד – להשיג רק בסופר פארם"

את הקמפיין מובילה דוגמנית הבית של PUPA המלווה את החברה בכל הקמפיינים ומודעות הפרסום והוא מציג את האפשרות להשתמש במוצרי האיפור של PUPA ו" להרגיש איטלקייה אמיתית".

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS