הפתעה לחברות שילוט החוצות: המתחרה החדשה היא קבוצת הרכב קל אוטו, הנכנסת גם לתחום שילוט החוצות. קבוצת הרכב קל אוטו, החלה להפעיל את סוכנות "קל מדיה" , לשילוט חוצות בפריסה כלל ארצית. בראש הסוכנות עומד עודד בלוש, שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה בכדורגל, בעל ניסיון של שנים בתחום. בלוש, שהקים בתחילת שנת 2,000 את מפעל הדפוס הדיגיטאלי הראשון לרוחב 5 מטר בבודפשט, היה הראשון שפרסם על גבי קירות בהונגריה וסלובקיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וכיום רואה בהקמת קל מדיה פוטנציאל עצום, דווקא מכיוון שהיא חלק מקבוצת הרכב קל אוטו.

כלים

הפתעה לחברות שילוט החוצות: המתחרה החדשה היא קבוצת הרכב קל אוטו, הנכנסת גם לתחום שילוט החוצות. קבוצת הרכב קל אוטו, החלה להפעיל את סוכנות "קל מדיה" , לשילוט חוצות בפריסה כלל ארצית. בראש הסוכנות עומד עודד בלוש, שחקן העבר של מכבי והפועל חיפה בכדורגל, בעל ניסיון של שנים בתחום. בלוש, שהקים בתחילת שנת 2,000 את מפעל הדפוס הדיגיטאלי הראשון לרוחב 5 מטר בבודפשט, היה הראשון שפרסם על גבי קירות בהונגריה וסלובקיה באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, וכיום רואה בהקמת קל מדיה פוטנציאל עצום, דווקא מכיוון שהיא חלק מקבוצת הרכב קל אוטו.

קל מדיה רכשה באופן ישיר, מספר שלטי פרסום בכל אזורי הארץ, ביניהם, השלט הגדול ביותר בצפון, הממוקם בצומת יקנעם, וגודלו כ 450 מ"ר, שני שלטי ענק באזור הצ'ק פוסט בחיפה ועוד. בימים אלו רוכשת קל מדיה שלטי ענק נוספים בבאר שבע,ירושלים, חיפה ותל-אביב.

מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין מציין כי הרעיון נולד בעקבות הצורך של קל אוטו בשטחי פרסום לצורך עצמי. "קל אוטו נחשבת למפרסם רציני, ומשקיעה במדיום של שילוט החוצות תקציב גדול. יחד עם מציאת פתרון לצורך שלנו, הבנו כי באפשרותנו להציע לחברות נוספות מיקומים אטרקטיביים לשילוט חוצות, בעלויות הוגנות." בנוסף הדגיש קליין כי "יש מבחינתנו היגיון רב בכניסה לשוק פירסום החוצות, מאחר ויש לנו יתרון טבעי על המתחרות. מבחינת כל חברה אחרת הפועלת בתחום זה היום, שלט שלא נמכר למפרסם הוא הפסד נקי, ובמקרה שלנו, שלט שלא יימכר ישולט בפרסומת של קל אוטו, ועלותו תקוזז מתקציב הפרסום של החברה."

כבר עתה נרכשו שלטי קל מדיה ע"י UMI ומכשירי תנועה. סוכנות השילוט פועלת בפריסה כלל ארצית, ותספק ללקוחות קבוצת קל אוטו, לשותפים עסקיים ולכלל החברות במשק, פתרונות שילוט בכל אזורי הארץ.

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS