מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין מציין כי הרעיון נולד בעקבות הצורך של קל אוטו בשטחי פרסום לצורך עצמי. "קל אוטו נחשבת למפרסם רציני, ומשקיעה במדיום של שילוט החוצות תקציב גדול. יחד עם מציאת פתרון לצורך שלנו, הבנו כי באפשרותנו להציע לחברות נוספות מיקומים אטרקטיביים לשילוט חוצות, בעלויות הוגנות." בנוסף הדגיש קליין כי "יש מבחינתנו היגיון רב בכניסה לשוק פירסום החוצות, מאחר ויש לנו יתרון טבעי על המתחרות. מבחינת כל חברה אחרת הפועלת בתחום זה היום, שלט שלא נמכר למפרסם הוא הפסד נקי, ובמקרה שלנו, שלט שלא יימכר ישולט בפרסומת של קל אוטו, ועלותו תקוזז מתקציב הפרסום של החברה."
כבר עתה נרכשו שלטי קל מדיה ע"י UMI ומכשירי תנועה. סוכנות השילוט פועלת בפריסה כלל ארצית, ותספק ללקוחות קבוצת קל אוטו, לשותפים עסקיים ולכלל החברות במשק, פתרונות שילוט בכל אזורי הארץ.