השכר הממוצע בענף השיווק והמכירות ירד ב12 אחוז לאחר ירידות השכר הדרמטיות שנרשמו בענפי ההיי טק והביוטק, כעת תורם של תחומי השיווק והפרסום. מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנטי ג'ובי, המכיל אלפי משרות ועשרות אלפי דורשי עבודה, עולה כי השכר הממוצע שמציעים מעסיקים בתחומי השיווק השונים לעובדים חדשים ירד ב12 אחוז בממוצע.

כלים

השכר הממוצע בענף השיווק והמכירות ירד ב12 אחוז לאחר ירידות השכר הדרמטיות שנרשמו בענפי ההיי טק והביוטק, כעת תורם של תחומי השיווק והפרסום. מנתוני לוח חיפוש העבודה האינטרנטי ג'ובי, המכיל אלפי משרות ועשרות אלפי דורשי עבודה, עולה כי השכר הממוצע שמציעים מעסיקים בתחומי השיווק השונים לעובדים חדשים ירד ב12 אחוז בממוצע.

הירידה בשכר המוצע מורגשת בעיקר בקרב מועמדים לתפקידים זוטרים כגון תקציבאי פירסום, קופירייטרים מתחילים, תקציבאי יחסי ציבור ומנהלי צוותים בתחום קידום המכירות.בקרב קבוצה זו, ירד השכר המוצע בכ-18 אחוזים בממוצע. בתפקידים בכירים יותר, בהם יש חשיבות לניסיון ומוניטין אישי, הצעות השכר ירדו ב9 אחוזים בלבד.

"ענף השיווק והמכירות תומך בענפים המובילים את המשק וברגע שהמשק מאט גם אנשי השיווק והמכירות נפגעים. למרות הירידה בשכר המוצע למועמדים בתחום, אנו עדים במקביל לעלייה קלה בכמות המשרות המוצעות, מה שאולי מרמז על מגמה חיובית בטווח הארוך", מסביר גלעד דיין מנכ"ל JOBBY.co.il"

BLOG COMMENTS POWERED BY DISQUS