מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"

כלים

הקמפיין יכלול 2 סרטונים באורכים שונים, בכיכובה של פרזנטורית החברה זו העונה השנייה, השחקנית והדוגמנית מלי לוי. קמפיין הטלוויזיה של FEMINA, שיעלה בערוצים 2, 10 ו-24, תחת הסלוגן "FOR EVERY OCCASION", צולם בקונספט של תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי מוקפד, במסגרתה כולם לבושים בהידור, כאשר במרכז התהלוכה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה, בכיכובה של מלי לוי. ההשקעה הכוללת בקמפיין הטלוויזיה עומד על 2,000,000 ₪.

דרור בלומנשטוק , סמנכ"ל פמינה: FEMINA" החוגגת השנה 50 שנים להיווסדה, מציגה קולקציית הלבשה תחתונה רחבה המכילה כ- 50 דגמים שונים, מתוך שאיפה להיות אופנתית ככל האפשר תוך כדי מתן מענה מקיף לצורכי האישה הישראלית. החברה פועלת באסטרטגיה שעיקרה 'VALEU FOR MONEY' ומציעה את מוצריה במחירים המתאימים לכל כיס. לאור הצלחת הקמפיין בעונה הקודמת והתגובות שעורר בקרב הציבור, החלטנו להמשיך עמו גם בעונה הנוכחית."