דרור בלומנשטוק , סמנכ"ל פמינה: FEMINA" החוגגת השנה 50 שנים להיווסדה, מציגה קולקציית הלבשה תחתונה רחבה המכילה כ- 50 דגמים שונים, מתוך שאיפה להיות אופנתית ככל האפשר תוך כדי מתן מענה מקיף לצורכי האישה הישראלית. החברה פועלת באסטרטגיה שעיקרה 'VALEU FOR MONEY' ומציעה את מוצריה במחירים המתאימים לכל כיס. לאור הצלחת הקמפיין בעונה הקודמת והתגובות שעורר בקרב הציבור, החלטנו להמשיך עמו גם בעונה הנוכחית."
ברוקנר נטע יער מעלה קמפיין טלוויזיה לפמינה ב- 2 מיליון
מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה