הלבשה תחתונה

(אופנה)
הלבשה תחתונה גאטה סנסוואל

גאטה סנסוואל הנו מותג של הלבשה תחתונה לנשים במידות גדולות, מהאיכותיים ביותר הקיימים. האתר מצטיין בניקיון אסתטי וההרגשה היא כאילו נכנסים לחנות של לבני נשים ולא לאתר וירטואלי. הפנייה לנשים במידות גדולות מתבקשת, לאור העובדה שיש בעולם יותר נשים עם חזה גדול מאשר שטוח, והרבה נשים מלאות במידות גדולות ביופי ובנשיות מתפרצת. גם הן כמו כל הנשים אוהבות הלבשה תחתונה איכותית. כי זה הכי צמוד לגוף והכי שלהן. זה הלבוש האינטימי שלהן שמעניק להן תחושת נשיות ורוך.

(השוק)

דלתא ישראל פותחת חנויות נוספות בגרוזיה. חנות שניה בגרוזיה תפתח, ברחוב הראשי של טיביליסי, בהשקעה של 100,000 דולר באמצעות הזכיין המקומי. 4 חנויות נוספות תפתחנה עד שנת 2012

(אופנה)

דלתא משיקה קולקציית אביב קיץ2011. הצבעים השולטים בקולקציה הינם גווני הכחול, לצד קשת גווני הלילך, הקורל בהשפעה ורודה, גווני האפור וה NUDE , שהפכו לצבעים הכרחיים וחשובים בכל מלתחה. לצד קולקציית ההלבשה התחתונה דלתא הרחיבה את קטגוריית הלבשת הפנאי והפיג'מות

(פרסום)

סערה בעולם האופנה: בר רפאלי תסיים את תפקידה כפרזנטורית של מותג ההלבשה התחתונה בוניטה דה מאס. את רפאלי תחליף לא אחרת מאשר הדוגמנית הבינלאומית וכוכבת משמר המפרץ - פמלה אנדרסון שתרוויח 300 אלף דולר לשנה

(אופנה)

intimaט"ו באב השנה צפוי להיות סקסי מתמיד, ומביא איתו גם התאמות אופנתיות: לרגל ט"ו באב, חג האהבה, חברת ההלבשה התחתונה אינטימה עיצבה מארז מתוק ו"טעים" של תחתונים בצבעים של ורוד ולבן מבד כותנה לייקרה, נעים ורך. התחתונים בגזרה מיני ובגב התחתון מודפסת עוגת הקאפ קייק + המילה LOVE

נוצר ב-16.06.2010 01:06
(השוק)

השר בנימין בן אליעזר: בפגישה עם מנהלי מפעל תפרון ועם רון שני, ראש מוא"ז משגב: "תפרון מפרנסת מאות משפחות בארץ ובירדן ותפקידינו לסייע בידכם. אתם לא לבד. תפרון מייצרת בטכנולוגיה חדשנית, יש לה לקוחות מענקי הטקסטיל בעולם ופוטנציאל אדיר"

(פרסום)

הדוגמנית הישראלית הבינלאומית עדי נוימן נבחרה לשמש פרזנטורית למותג ההלבשה התחתונה ליה לונדון. עדי, ששימשה בעברה כפרזנטורית של הלבשה תחתונה וזכורה היטב מ"פאדיחת התחתונים" באח הגדול, משתדרגת עם בחירתה להיות הפנים של מותג קמעונאי ראשון בישראל להלבשה תחתונה

(פרסום)

מותג ההלבשה התחתונה FEMINA מעלה קמפיין טלוויזיה לקיץ 2010 בכיכובה של פרזנטורית החברה מלי לוי, בעלות כוללת של 2,000,000 ₪, באמצעות משרד הפרסום "ברוקנר נטע יער". הקמפיין מתבסס על קמפיין החורף האחרון בקונספט תהלוכת הלוויה בסגנון אירופאי ובמרכזה אלמנה הלובשת רק הלבשה תחתונה תחת הסלוגן " FOR EVERY OCCASION"