אין ספק בכך שיש לא מעט אירוניה במשחקי לוטו, שכן בסופו של דבר, מדובר בהוצאה של כסף, על מנת לקבל כסף, ולא בטוח שאתם תהיו הזוכים. חשוב להבין כי לא משנה כמה שיטות להגדלת אחוזי הזכייה בלוטו תצליחו למצוא, בסופו של דבר, ישנם שיקולים רבים מאוד אשר יכולים להשפיע על הזכיה שלכם,

כלים

ומעל הכל – המזל. לכן, אנשים אשר מוציאים כסף רב ומשקיעים זמן רב על רכישה ומילוי של כרטיסי לוטו, נתקלים באירוניה הזאת פעמים רבות, ולכן רבים מהם בסופו של דבר מכריזים כי "אם היינו חוסכים את כל הכסף, היינו מרוויחים יותר".

זו הסיבה לכך שמשחקי לוטו צריך לקחת בערבון מוגבל, ולא להפוך את העיסוק בהם לעיסוק המרכזי שלכם. ישנם אנשים אשר בטוחים כי משחקי לוטו יהפכו אותם לעשירים, והופכים את המילוי של טפסי הלוטו ושדרוג שיטות המילוי לעיסוק של ממש, משהו שהם בטוחים שיביא להם פרנסה, אך בסופו של דבר לא בטוח שזה יקרה. בסופו של דבר, וזו האירוניה, יכול להיות שהם יפסידו יותר ממה שהם ירוויחו.

שליטה על ההוצאות להגרלות הלוטו

אם אתם רוצים לשמור על עצמכם – לתת לעצמכם את הסיכוי לזכות, אבל לא לבנות על זה יותר מידי ולשמור על המצב הכלכלי שלכם יציב, אתם יכולים להשתתף בהגרלות הלוטו, אבל חשוב מאוד שתהיה לכם שליטה על כך.

הקציבו לעצמכם סכום מסויים בכל חודש שאותו אתם יכולים להרשות לעצמכם להפסיד. כן, הדגש הוא על להפסיד. אל תחשבו על הכספים שאתם מוציאים עבור הגרלות הלוטו ככספי השקעה שבסופו של דבר יחזרו אליכם, טעות שרבים עושים, אלא קחו את הכספים הללו מתוך מחשבה שאתם עומדים להפסיד אותם.

כך הכספים מיועדים מראש להפסד. אם תזכו – מזל טוב, ושמחה גדולה, ואם לא, לא יהיה לכם כאב לב גדול מידי בידיעה כי מראש שלחתם את הכספים הללו להפסד ולא ציפיתם מהם יותר מידי, וכן לא מדובר בסכומי כסף גדולים אשר ההפסד שלהם יכול לגרום לכם לבעיות כלכליות ממשיות.