ועדת החממות הטכנולוגיות בראשות המדען הראשי במשרד התמ"ת אישרה תמיכה בהקמתן של 20 חברות הזנק חדשות בחממות הטכנולוגיות, בהיקף מענק כולל של כ-35 מליון ₪. ועדת החממות הטכנולוגיות, בראשות המדען הראשי היוצא, ד"ר אלי אופר, אישרה תמיכה בעשרים מיזמים חדשים ופורצי דרך: 7 בתחום מדעי החיים, 5 בתחום הקלינטק ו- 8 בתחומי התוכנה והתקשורת
חברת "אקליפטוס שיווק במדיה חדשה", קיבלה לידיה את ניהול מתחם הרשת החברתית ופסטיבל הקליפים בנושא איכות הסביבה "אקו קליפ". במסגרת פעילותה, תהיה אקליפטוס אחראית על תפעולו השוטף של המתחם והפצת נושא התחרות בין משתמשי הרשת. "אקו קליפ- פסטיבל קצר ולסביבה” הוא פסטיבל של סרטוני גולשים בנושא איכות הסביבה, הראשון מסוגו בארץ שנערך כולו בפייסבוק. הפסטיבל מזמין יוצרים צעירים מרחבי הארץ למצוא פתרונות לאתגרים סביבתיים, ולהמחישם בסרטון קצר ויצירתי
בסקר שערכה המכללה האקדמית גליל מערבי בקרב מאות סטודנטים, נמצא כי שלושת האתרים המובילים בקרב הסטודנטים הם גוגל, פייסבוק ו-וואלה. בפילוח מגדרי נמצא כי נשים מעדיפות באופן מובהק את וואלה! בעוד שהגברים - את ynet . שישים אחוז מהסטודנטים מחזיקים תיבת מייל באתר וואלה! מתוך שתי תיבות מייל לפחות לכל סטודנט. לרוב המוחץ: 99% יש מחשב אישי בבית וחיבור לרשת. 25% מקדישים לפחות שעה לגלישה באינטרנט, 34% מהם מבלים בין שעתיים לארבע שעות יומיות ברשת
ג'רמי גוטשה, אחד המומחים הגדולים בעולם לזיהוי אופנות הציג בכנס "סלקום מדיה" את האופן שבו שינויים יוצרים טרנדים, והימר על "הדבר הבא" בתחום הסלולר – קניות ברשתות חברתיות
דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית "פורסקוויר" - דיבר בוידיאו קונפרנס בכנס "סלקום מדיה 2010". "כמה אנשים מכירים או נכנסו לאתר פורסקוויר?" פתח דניס קראולי, מייסד הרשת החברתית מבוססת המיקום, את שיחת הוידאו עם משתתפי כנס "סלקום מדיה"
חברת Myspace, העומדת מאחורי הרשת החברתית הידועה, הכריזה היום על מותג חדש, אתר אינטרנט וחבילת מוצרים שמגדירים יחדיו מחדש את החברה כיעד של בידור חברתי לבני דור ה-Y. חברת Myspace מתחדשת כדי להציע "חוויה עשירה, ברמה גבוהה של התאמה אישית, שמסייעת לאנשים לגלות תכנים וליצור קשר עם מעריצים נוספים שחולקים תחומי עניין דומים. חוויית הבידור שמתמקדת בתחומי המוזיקה, ידוענים, קולנוע, טלוויזיה ומשחקים, תוצע בפלטפורמות מרובות, ובכלל זה אינטרנט, מכשירים סלולריים ואירועים בעולם הפיזי"
המשרד להגנת הסביבה החל השבוע בפעילות במדיה החברתית ( Web 2.0 ), הכוללת נוכחות אקטיבית ברשתות החברתיות - פייסבוק, טוויטר, ערוץ הסרטונים יו טיוב, בלוגים ועוד. הפעילות תתמקד בהעלאת המודעות לנושאי הסביבה שעל הפרק ושיתוף הגולשים בהם
ארבעים אחוז מכלל המסרים ב"טויטר" הם סתמיים וחסרי משמעות, כך עולה ממחקר שהציג ד"ר יובל דרור, חוקר אינטרנט ומרצה בביה"ס לתקשורת במכללה האקדמית נתניה. לדיברי ד"ר דרור, "טויטר", המאפשר לגולשיו לפרסם דיווחים קצרים על מעשיהם או הגיגיהם באותו רגע, זוכה להצלחה עצומה של שני מיליון עוקבים בשעה
חברת התיירות "הדקה ה-90" נכנסת לפעילות במדיה החברתית באמצעות חברת אקליפטוס- שיווק במדיה חדשה, ומשיקה פעילות נושאת פרסים בפייסבוק תחת הכותרת, "למרות שאזהרת הנסיעה לטורקיה הוסרה, בדקה ה-90 טורקיה איז אאוט"
החשיפה התקשורתית של המכללה האקדמית נתניה בחלק המערכתי של אתרי האינטרנט גדלה במחצית הראשונה של 2010 בכ-56 אחוז לעומת התקופה המקבילה אשתקד, כך עולה מדו"ח פעילות של מנהל השיווק במכללה מבי גאוי. לדבריו, החשיפה מתייחסת לידעות חדשותיות מאמרים, כתבות ואזכורים של המכללה באתרי אינטרנט כולל ברשתות חברתיות