אפליקציית "קליק למונית" מבית סלקום מאפשרת למשתמשי האייפון להזמין מונית בלחיצת כפתור למיקום המדויק בו נמצא הלקוח על-ידי שימוש ב- GPS של המכשיר

כלים
כיצד משתמשים בשירות? לאחר הורדת האפליקציה מחנות ה- App store הלקוח מתבקש לבצע תהליך רישום/זיהוי קצר וחד פעמי: הכנסת מס' טלפון וקבלת SMS עם קוד לזיהוי שאותו יש להזין באפליקציה.

לאחר הזיהוי יוצג ללקוח מיקומו כפי שזוהה על-ידי האפליקציה. מומלץ מאד להימצא במקום פתוח בשעת איתור המיקום לקליטה מירבית של ה GPS במכשיר, ולקבלת מיקום מדויק כמה שיותר. בשלב זה ניתן להזמין מונית למיקום המדויק בלחיצת כפתור.

עם ביצוע הזמנת המונית הלקוח, יקבל על המסך את הפרטים הבאים: שם תחנת המוניות ממנה הוזמנה המונית, זמן הגעה משוער וכתובת האיסוף בה הוא נמצא.

המונית שתקבל את ההזמנה היא המונית הקרובה ביותר ללקוח ברגע ההזמנה. אין צורך לדבר עם תחנת המוניות כלל. במידה ולא נמצאת מונית בטווח של 10 ק"מ, המערכת תעדכן כי לא קיימות מוניות בקרבת מקום. לביטול ההזמנה, משתמשים בלחצן "בטל מונית", כמו כן במידה הצורך ישנה אפשרות חיוג לתחנה.

האפליקציה הינה פיתוח עצמי וחדשני של סלקום בשיתוף חברת מוניטקס, אשר מספקת מסופי מידע לכ- 70 תחנות מוניות בארץ, המייצגות למעשה כ- 3,700 מוניות ברחבי הארץ. האפליקציה "קליק למונית" למכשירי אייפון, מושקת בחנות האפלקציות של אייפון וניתנת להורדה מחנות ה- App store. האפליקציה מיועדת למכשירי iPhone בארץ (בכל הגרסאות) ומיועדת לשימוש בקרב כל לקוחות ה iPhone אצל כל החברות.

האפליקציה חינמית, הורדת האפליקציה ללא עלות והשימוש באפליקציה – חינם. בקרוב תושק האפליקציה למכשירי אנדרואיד.

עדי כהן סמנכ"ל שיווק סלקום: "לאחר ההצלחה של שירות המכ"מ, שירות מבוסס מיקום המסייע למשתמש בכל הקשור לחיי היום יום אנו מציגים את הצעד הבא בשירותים מבוססי מיקום, אפליקציית קליק למונית עונה על צורך ממשי של קבלת שירות. אנו גאים על הפיתוח שנעשה בתוך החברה, ומאמינים שיביא ערך מוסף רב ושימושי להנאת לקוחות כל החברות."