מנכ"ל קבוצת הרכב קל אוטו, שמוליק קליין מציין כי "תחום הובלת הרכב הוא תחום טיבעי להתרחבות של קבוצת קל אוטו. חלק מהאסטרטגיה של קבוצת קל אוטו היא להתפרס לכיוונים המספקים את צרכי החברות הקיימות בתוך הקבוצה, ובענף הרכב בכלל. קל אוטו, מתוקף היותה קבוצת הרכב החמי שי ת בגודלה בישראל, היא לקוחה גדולה של תחום הובלות הרכב, ובביצוע הרכישה אנחנו לא רק הופכים לגורם גדול ותחרותי בשוק הובלת הרכב, אלא גם מקטינים את הוצאות הקבוצה בתחום ההובלה. כשחקן מרכזי בענף הרכב" הוסיף קליין, "ביכולתינו להבין את צרכי הלקוחות ולהעניק שי רות איכותי ומקצועי לכל לקוח ברחבי הארץ, גם בתחום הובלת הרכב. רכישת טריפל ליין תשפר את יכולתינו לספק שי רות למגוון רחב יותר של לקוחות."
בשנה שעברה ביצעה קל אוטו מהלך דומה כאשר פתחה את "קל מדיה", חברת בת המתמחה בפעילות שהקשרה לענף הרכב פחות ברור – שלטי חוצות. קל אוטו, המוציאה סכומים ניכרים על פירסום חוצות, החליטה "להפוך להיות הספק של עצמה", ופתחה אז חברת שי לוט חוצות – לשלטי ענק בפריסה ארצית, המטפלת היום בשלטי החוצות של קל אוטו ובנוסף מספקת שירותי שי לוט חוצות לעשרות לקוחות אחרים.
קליין מוסיף: " ההערכות הפסימיות שנשמעו לאחרונה לגבי ענף הרכב בשנת 2010 התעלמו מהעובדה ששנת 2007 היתה שנת שי א בתחום הליסינג, והחוזים התלת שנתיים הללו יגיעו השנה לחידוש. לפיכך, 190,000 רכבים חד שי ם שחברות הליסינג יעלו על הכביש, הן הערכה מפוכחת לדעתי, ומצב זה מבטיח למעשה פעילות רבה גם בשוק הובלת הרכב השנה."