ארז טל: "אין הצדקה ליצירת תוכן סלולרי"; רם לנדס: "תוכן טלוויזיוני של פריים-טיים אי אפשר לראות באייפד". הדוברים היו מאוחדים בדעה ששום תוכן סלולרי לא יחליף את התוכן הטלוויזיוני בפריים-טיים
בטינה שריק, סגנית נשיא בכירה לשיווק ואסטרטגיה דיגיטלית ב-20th century FOX, דיברה בכנס "סלקום מדיה" על השפעות המרחב הדיגיטלי על תעשיית הסרטים. "בכל ארגון צריך להיות אדם שתפקידו להתאים את התוכן לעולם האינטרנט"
גונטר זוננפלד, מומחה לחדשנות תרבותית, דיבר בכנס "סלקום מדיה" שמתקיים בתל-אביב. "הטלוויזיה מאפשרת כיום להאניש את התכנים על-ידי חיבור לרשתות חברתיות"
ברייאן גריידן, לשעבר נשיא תחום התוכן הבידורי ב-MTV, דיבר הבוקר במסגרת "סלקום מדיה" שמתקיים בתל-אביב - על השינויים שעוברת הטלוויזיה בעידן הרשתות החברתיות, על הקשר בין רגשות לבין טכנולוגיה וגם על הסרטון הויראלי הראשון בהיסטוריה
דאג אלין, האיש שאחראי על הלהיט של HBO התארח בכנס "סלקום מדיה" שהתקיים בתל-אביב ודיבר על הקשר שבין טלוויזיה לבין טכנולוגיה וגם על האפשרות לצלם סרט בישראל