כלים

חברת BlueStone BD חתמה על הסכם ראשון עם מרכז התערוכות והכנסים הגרמני המוביל Hamburg Messe und Congress. צופה פוטנציאל הכנסות של כ-10 מיליון יורו מהסכם זה. שוק התערוכות מגלגל מחזור של כ-32 מיליארד יורו בשנה, בגרמניה בלבד

חברת הסטארט-אפ הישראלית BlueStone BD, הפועלת בתחום ניהול מידע, מבוסס ענן, מודיעה על חתימת הסכם שיתוף פעולה ראשון עם מרכז התערוכות והכנסים הגרמניHamburg Messe und Congress.

במסגרת ההסכם, ישלב מרכז התערוכות את 'נקסוס' - פלטפורמה דיגיטלית חדשנית, לניהול מידע בתערוכות, בסל השירותים המקצועיים שהוא מספק ללקוחותיו. פלטפורמת נקסוס, תושק לראשונה בתערוכת NORTEC, התערוכה ה-13 לטכנולוגיות ייצרניות, שתתקיים במרכז התערוכות והכנסים המבורג, בין התאריכים 25-28.1.2012.

עבור חברת BlueStone BD מדובר בהסכם אסטרטגי חשוב במיוחד שצפוי להניב לה פוטנציאל הכנסות המוערכות בכ-10 מיליון יורו לשנה רק ממרכז תערוכות זה, ויאפשר חדירה לפעילות נרחבת בשוק זה ברחבי אירופה. שוק התערוכות בגרמניה מגלגל מחזור עסקים שנתי של כ-32 מיליארד יורו. כ-20 מיליון מבקרים וכ-250 אלף מציגים, משתתפים בתערוכות במדינה באופן קבוע. מרכז התערוכות של המבורג עצמו מנהל פעילות הכוללת בממוצע כ-12,000 מציגים בכל שנה.

נקסוס, המותאמת במיוחד לשוק התערוכות העולמי, מציעה פתרון לניהול מידע, המבוסס על מחשוב ענן. באמצעותה, יכולים מציגים בתערוכה, תוך שימוש בטלפונים חכמים ופלטפורמות מובייל מגוונות, להפיץ את חומרי השיווק והמידע שלהם דרך רשת דיגיטלית מקוונת, המספקת כלים מדידים לכימות וניתוח נתוני השימוש בחומרי השיווק של החברה.

המידע הנאסף מאפשר למציגים לעקוב אחר השימוש בחומרים השיווקיים, לנטר את סוג הפעילות המבוססת על חומרים אלו, וליצור קמפיינים שיווקיים ממוקדים, בהתאם למידע שנאסף.

הפלטפורמה מציגה גם פתרונות ייעודיים למבקרי התערוכה, היכולים להשתמש בה כמשטח עבודה דיגיטלי ומותאם אישית. עם נקסוס, יכולים המבקרים לקבל גישה מהירה ונוחה למידע שאספו בתערוכה, לסמן ולעקוב אחר החומרים השיווקיים הרלבנטיים עבורם, להחליף רעיונות והערות עם משתמשים נוספים בארגון ועוד.

נשיא ומנכ"ל מרכז התערוכות והכנסים המבורג, ברנד אופדרהיידר: "אנחנו שמחים להודיע שאנחנו מציעים כעת לראשונה בעולם למציגים ומבקרים במרכז התערוכות שלנו מערכת חדשה לניהול מידע,. מערכת זו מאפשרת למציגים אצלנו למדוד את הצלחת השיווק שלהם טוב יותר ולהפיץ את חומרי הפרסום שלהם בצורה כדאית ומשתלמת יותר. המערכת מאפשרת למבקרים גישה נוחה לכל החומר הרלוונטי של המציגים ואין לי ספק כי מדובר בערך מוסף מהותי שנוכל לספק לאורחינו".

מנכ"ל BlueStone BD אביגדור-ספיר(יח"צ)מנכ"ל BlueStone BD אביגדור ספיר: "לגרמניה יש את השוק המתקדם בעולם בנושאי תערוכות וכנסים, ולכן בחרנו להשיק את נקסוס לראשונה שם. נקסוס מאפשרת למציגים להגיע קרוב יותר לקהל היעד שלהם ומאפשרת להם לעבוד בצורה משתלמת יותר, שבה מתייעלים וחוסכים בעלויות דפוס ולוגיסטיקה. המערכת מאפשרת למבקרים מידע ממוקד, קשרים שימושיים ואת האפשרות להעביר משוב, דבר שהופך את השימוש בה לכלי בעל ערך הן למבקרים ובטח למציגים".