בעקבות החלטת משרד התחבורה לקבוע קריטריונים מינימליים בהם ייאלצו לעמוד מפעילי מגרשי רכב משומש, פנה ניר גולדברגר, מנכ"ל לוח הרכב carloss אל שר התחבורה בבקשה לחזור בו מהחלטתו ולא לקפח את מוכרי הרכב הפרטיים. משרד התחבורה והבטיחות בדרכים עוסק בקביעת קריטריונים מינימליים בהם ייאלצו לעמוד מפעילי מגרשי רכב משומש. מפעילי לוח הרכב האינטרנטי carloss , בו מפרסמות סוכנויות הרב המשומש כלי רכב, פנו במכתב לשר מופז, בבקשה לחזור בו מהכוונה.

"עד היום, לא היתה שום התערבות ממשלתית בשוק הרכב המשומש, מתוך התפיסה לפיה מדובר בשוק שחלקים גדולים ממנו מתנהלים בן אנשים פרטיים לאנשים פרטיים, ולא ניתן להכריח אדם שקנה רכב לעמוד בקריטריונים מיוחדים כאשר הוא רוצה למכור אותו. " מסביר ניר גולדברגר, מנכ"ל carloss, במכתבו לשר, "תנאי סף כאלו ייצרו הפלייה לא מוצדקת בין מי שעוסק במכירת רכב משומש באופן אקראי ואיננו צריך לתת דין וחשבון לאיש, לבין מי שבחר לעסוק באופן מקצועי במכירת רכב משומש, ולפיכך יפגעו בחופש העיסוק של סוחרי הרכב המשומש."

"כמי שמפעילים את לוח הרכב האינטרנטי קרלוס, אחד מלוחות הרכב הגדולים בישראל, ועובדים באופן יום – יומי מול סוחרי הרכב המשומש המפרסמים רכבים באתרנו, ברור לנו כי קביעת קריטריונים כאלה, בכפוף לתוכנם, עלולה להחזיר רבים מסוחרי הרכב לפעולה "בשוק שחור", ברחוב, באופן פיראטי ולא מוסדר אשר לא ניתן לבצע כנגדו אכיפה, ובסופו של דבר תפגע בהכנסות המדינה ממיסים וכמובן גם בבטיחות .", אומר ניר גולדברגר.