במסגרת קורס "מבוא לעיצוב תדמית", בהנחיית אנה גסלב, התבקשו סטודנטים משנה ג' ליצור זהות ייחודית למותג, בהתאם לעולם התוכן שלו ולערכים העומדים מאחוריו. הם נפגשו עם נציגי העמותה, ביקרו במרכז המבקרים החדש בכפר כנא שבגליל ושמעו מנשות המקום על עבודתן.
בסופו של תהליך הלימוד והמחקר, גיבש כל אחד מהסטודנטים שפה גרפית ייחודית ומקורית עבור המותג, שכללה: לוגו תלת-לשוני (עברי-ערבי-אנגלי), אריזות ל-3 מוצרים (בהם: שמן זית, דבש, זעתר וסבונים), מארז מתנה, סביבת תצוגה וקטלוג/אתר/פרסומת.
מנחת הקורס בשנקר, אנה גסלב: "הפרויקט מהווה הזדמנות נדירה לשיתוף פעולה בו כל הצדדים מרוויחים – גם נשות סינדיאנה, גם הסטודנטים, ובעתיד – גם הצרכן, שייחשף למותג החדש והייחודי במסגרת הלימודים. לרוב, הסטודנטים עוסקים בפרויקטים לא אמיתיים, פרויקטים "בכאילו", וכאן יש סיפור מעניין ומפגש עם אנשים "אמיתיים" בשטח. דבר זה אפשר לסטודנטים הבנה מעמיקה של המותג ומייצר מעורבות רגשית גבוהה יותר, מה שמוביל לתוצאות טובות יותר. והכי חשוב לדעתי: זהו פרויקט שבו אנו המעצבים יכולים לעזור לאנשים. זוהי דוגמא מובהקת ל-Doing good with design – עיצוב עם ערך מוסף".
שיתוף הפעולה עם העמותה מהווה דוגמה מובהקת לאופן בו עיצוב עשוי לתרום לחברה ולסייע בהובלת שינוי. באמצעות התרגיל ביקשו הסטודנטים להפוך את "סינדיאנת הגליל" למותג מוביל בתחומו, לספר את סיפור הייחודי ולהאיר את איכות המוצרים וערכי הקהילה והסחר ההוגן.
בהגשות שיתקיימו ביום חמישי, ה-02.07, בין השעות 15:00-13:00, במחלקה לתקשורת חזותית. קומה 7 בניין מיטשל, רחוב ידע העם 8, רמת גן, ישתתפו נציגי העמותה, שיבחרו את המיתוג שיוביל את השקת מרכז המבקרים החדש.
עמותת "סינדיאנת הגליל" הוקמה בשנת 1996 במטרה לקדם הזדמנויות כלכליות ומקומות תעסוקה לנשים ערביות, והיא מחויבת לערכים של שלום, שוויון ורווחה לכל.
העמותה פועלת בהתאם לעקרונות ''סחר הוגן'' ומשווקת לשוק המקומי והעולמי מוצרי מזון מסורתיים ומלאכות יד. במשך שנות קיומה רכשה "סינדיאנת הגליל" ניסיון ומעמד בתחום הייצוא של שמן זית איכותי, והיא נהנית מתמיכה ושיתוף פעולה מצד גורמים רבים בארץ ובחו''ל. החל שנת 2003 היא חברה בארגון הסחר ההוגן העולמי (WFTO), המקשר בין חקלאים במדינות העניות לצרכנים במדינות העשירות. רווחי פעילותה המסחרית של העמותה מופנים לקידום מיזמים חברתיים ולעידוד התעשייה המקומית.