במסגרת קורס "מבוא לעיצוב תדמית", בהנחיית אנה גסלב, התבקשו סטודנטים מהמחלקה לתקשורת חזותית משנה ג' בשנקר ליצור זהות ייחודית למותג, בהתאם לעולם התוכן שלו ולערכים העומדים מאחוריו. הם נפגשו עם נציגי העמותה, ביקרו במרכז המבקרים החדש בכפר כנא שבגליל ושמעו מנשות המקום על עבודתן.
בסופו של תהליך הלימוד והמחקר, גיבש כל אחד מהסטודנטים שפה גרפית ייחודית ומקורית עבור המותג, שכללה: לוגו תלת-לשוני (עברי-ערבי-אנגלי), אריזות ל-3 מוצרים (בהם: שמן זית, דבש, זעתר וסבונים), מארז מתנה, סביבת תצוגה וקטלוג/אתר/פרסומת.
שיתוף הפעולה עם העמותה מהווה דוגמה מובהקת לאופן בו עיצוב עשוי לתרום לחברה ולסייע בהובלת שינוי. באמצעות התרגיל ביקשו הסטודנטים להפוך את "סינדיאנת הגליל" למותג מוביל בתחומו, לספר את סיפור הייחודי ולהאיר את איכות המוצרים וערכי הקהילה והסחר ההוגן.
עמותת "סינדיאנת הגליל" הוקמה בשנת 1996 במטרה לקדם הזדמנויות כלכליות ומקומות תעסוקה לנשים ערביות, והיא מחויבת לערכים של שלום, שוויון ורווחה לכל.
העמותה פועלת בהתאם לעקרונות ''סחר הוגן'' ומשווקת לשוק המקומי והעולמי מוצרי מזון מסורתיים ומלאכות יד. במשך שנות קיומה רכשה "סינדיאנת הגליל" ניסיון ומעמד בתחום הייצוא של שמן זית איכותי, והיא נהנית מתמיכה ושיתוף פעולה מצד גורמים רבים בארץ ובחו''ל. החל שנת 2003 היא חברה בארגון הסחר ההוגן העולמי (WFTO), המקשר בין חקלאים במדינות העניות לצרכנים במדינות העשירות. רווחי פעילותה המסחרית של העמותה מופנים לקידום מיזמים חברתיים ולעידוד התעשייה המקומית.