כלים

במסגרת הפרויקט, שבוצע בזמן שיא של שבועיים, ביצעה מטריקס הסבה של השרתים הפיזיים לשרתים וירטואליים, כולל הקמת סביבה וירטואלית מבוססת שרתיDell PowerEdge R610 Rack Server, פתרון vSphare מבית VMware והרחבת מערכת האחסון המרכזית בחברה

עידו לבנון, מנהל מערכות המידע בתדיראן טלקום מספר כי "המעבר לתשתית וירטואלית יביא לחסכון עצום בהוצאות החשמל, הטיפול בתקלות, האחזקה והניהול של מערכות המידע בארגון ויסייע לנו לעמוד בהיקפי האחסון הגדלים שלנו. שיתוף הפעולה עם מטריקס היה מוצלח מאוד, ולאור זאת, החלטנו להמשיך ולפתח את מערך ה- IT שלנו באמצעות מטריקס, במטרה להביא להתיעלות מקסימאלית וחיסכון בעלויות התפעול".

לדברי יריב חגואל, ארכיטקט פתרונות בכיר בחטיבת האינטגרציה ותשתיות של מטריקס: "הפרויקט בוצע כחלק ממעבר החברה למשכנה החדש. שמחנו לקחת חלק ולתרום למעבר קל וטבעי, גם ברמת שדרוג התשתיות של החברה. כנגזרת של הפרוייקט כמובן סייענו בהפחתה משמעותית של היקף החומרה – עובדה נוספת שתרמה למעבר קל ומהיר".

תדיראן טלקום (תתל) ש.מ. מקבוצת אפקון תעשיות, היא ספק בינלאומי של מערכות טלפוניה ופתרונות תקשורת מתקדמות מבוססות IP. כמעט 50 שנה שתדיראן משרתת ארגונים ועסקים בגדלים שונים, כולל חברות וארגונים מהגדולים והידועים בעולם, במגזרי שוק ותחומים שונים, ב 41 מדינות ברחבי העולם. עם יותר מ 125,000 מערכות תקשורת מותקנות ברחבי העולם, ובהן יותר מ 14 מיליון מבואות פרוסים ללקוחות מרוצים. תדיראן שואפת להיות ארגון טכנולוגי מוביל בתעשיית הטלפוניה על גבי רשת האינטרנט (VoIP), הן כיצרן והן במתן שירות ותמיכה טכנית גלובאלית ברמה הגבוהה ביותר. תדיראן מציעה ללקוחותיה מגוון רחב של מוצרים, לרבות IP PBXs ,Softswitches, מרכזי שירות לקוחות, טלפוני IP, פתרונות ניידות Mobility, ומערכות תקשורת אחודה. ההיצע הרחב והמגוון של ציוד תקשורת מאפשר לתדיראן לשרת ולהציע פתרונות לרשימה הולכת וגדלה של חברות מובילות בשווקים וורטיקליים מגוונים כגון משרדי ממשלה, בריאות, חינוך, אירוח, שירותים, פיננסים, תחבורה, ועוד.