לדברי ערן עדיפז, מנכ"ל צ'מפיון שעונים : מדובר במוצר שהוא להיט בברזיל, שעון ייחודי ואיכותי הנמכר במארז עם עוד 4 רצועות סיליקון צבעוניות המתחלפות בקלות רבה. הרעיון הוא לאפשר ללקוח להחליף את צבעי השעון ע"י משחק אינסופי של צבעים וסגנונות, עפ"י הלבוש, האופנה, או המצב רוח, כאשר קהלי היעד שלנו הינם גברים , נשים ובני נוער. התחלנו לשווק את השעון בישראל באמצעות מכירה סיטונאית לחנויות שעונים, חנויות מתנות מתמחות, וחנויות אופנה ייחודיות ובמהלך שנת 2011 נפתח נקודות מכירה עצמאיות שיעוצבו ברוח המותג הברזילאי וימוקמו בקניונים מרכזיים בארץ. חברת צ'מפיון שעונים תשקיע כמיליון ש"ח במהלך ההחדרה שיכלול פרסום, יח"צ, והשקעה בנקודות המכירה"
מותג CHAMPION שייך לחברת מגנום הברזילאית, אחת מחברות השעונים הגדולות בדרום אמריקה, המשווקת מותגים כ- סקטור, אדידס, בולווה, קוסמוס, ג'אסט קאבאלי, פיליפ סטין, ועוד. בחודשים האחרונים החל מותג צ'מפיון להיות משווק בו זמנית בצפון אמריקה, אירופה, אסיה ועכשיו בישראל.