למרות שהוא מוגדר כחפץ פונקציונלי, שעון היד שלנו כבר מזמן לא מורה רק על השעה. הוא מקשט את פרק כף היד ומשווה לנו מראה סמכותי, אלגנטי, רשמי, ספורטיבי או כל מה שנרצה, מעניק תחושת ביטחון ומשתלב כאקססורי יוקרתי בלוק שבחרנו. הנה ארבעה טרנדים בעיצוב שעוני היד לשנת 2021:

כלים
קרדיט תמונה - FREEPIK
קרדיט תמונה - FREEPIK

 

נדמה שכבר ראינו הכל בתחום שעוני היד ושאין כל דרך לחדש, אבל הקולקציות שהושקו עם תחילת 2021 דווקא מוכיחות אחרת: הן צבעוניות, מפורטות ודומיננטיות וככל הנראה עומדות להכתיב את השוק בעשור הקרוב. עדן שעונים באינטרנט ומותג השעונים הפרטי ED מציג את הקולקציות והדגמים הכי טרנדיים בשנה הקרובה:

שעוני העץ

הם התחילו להגיע בכמויות מזעריות לשוק עוד בשנת 2019, אבל הפריצה הגדולה שלהם צפויה השנה, דרך מגוון עצום של דגמים חדשים לגברים ולנשים. שעוני העץ מחליפים את המתכתיות שגופנו נוהג לספוג במשטח עץ טבעי, "נושם" ועל-זמני. העץ איננו גורם להזעה ולכן מבטל גירוי עורי ולחות על פרק כף היד. הייצור עמיד לחלוטין במים ומבטיח כי אין שני שעונים זהים בשוק, מאחר וכל משטח עץ מספר את סיפורו האישי והייחודי.

שעוני רטרו

בעולם השעונים קיים מעין נוהג לא כתוב שעל פיו אין לחדש עיצובים היסטוריים. שנים הנוהג הזה נשמר, אך ייתכן שאירועי הקורונה והצורך לתגבר מכירות הובילו לפריצתו השנה. מבחינתנו זו הזדמנות מדהימה לפגוש עולם שעונים קלאסי, אקסקלוסיבי ומרגש. השעונים הממגנטים הללו שולחים אותנו לקולקציות מותגי העל משנות ה-60 וה-70 כולל הפונקציות המקוריות כמו שעון מעורר, חוגה בצבעים אלגנטיים והכל במהדורות מוגבלות.

שעוני האדג'

כל קולקציית שעונים שואפת להיות החדשנית ביותר ולכן מציעה לנו לא פעם שילובים מוזרים וניסיוניים בין סגסוגות, רכיבים מפורטים בעומס יוצא דופן ומתכות שנדמה והגיעו מהעתיד. ייתכן שעד כה באמת היו אלה ניסיונות, ממש כמו אלו של מרד הנעורים. השנה הקולקציות האדג'יות התבגרו, התייצבו בדעתן ומעמידות תצוגת תכלית של מודרניות, חדשנות ומראה פומפוזי שאי אפשר להישאר אליו אדישים. השעונים על קפיציהם ורכיבים המפורטים יושבים טוב על פרק היד ומתאימים למי שמחפש תכשיט אמנותי בעיקר.

השעונים הצבעוניים

הכחול, הלבן והשחור בעדשת השעון כנראה כבר מוציאים מדעתם את מותגי העל, כי הנה מגיע טרנד הצבעוניים לו חיכינו: חגיגה של קולקציות צבעים פרשיים ואטרקטיביים כמו "ירוק יער-עד", "הבורגונדי" ו"תכלת שיש". מלבדם אפשר למצוא עיגולי שעונים חומים, סגולים, כתומים וורודים נועזים. שילובי הרצועות לכל אחד מהצבעים מוצלחים מאוד ומייצרים את הלוק הנכון גם למי שמחפש שעון יד לגבר ורוצה להישאר עם הכריזמה והפאסון. על פי פרסומים שמגיעים מעולם השעונים, התחזית הצפויה תביא גם כאן למגוון רחב יותר של צבעים בעתיד הקרוב, חלקם יהיו צבעי רטרו מיוחדים כך שייתכן ויושקו דגמים נוספים ומלהיבים כבר השנה.