לדברי דגן רונן, מנכ"ל משותף בהייטק זון, אחת השאלות שעניינו את הייטק זון יותר מכל התייחסה דווקא לאופן מכירת הפרויקט: קניית דירה מקבלן במסגרת קבוצת רוכשים, לעומת קנייה במסגרת של קבוצת רכישה. רונן: "יצירת כוח קנייה משמעותי לעובדי ההייטק בתחום הדיור היא אחד היעדים המרכזיים שלנו, ובכוונתנו להציע מספר פרוייקטים ייחודיים המיועדים לחברי המועדון שלנו בתקופה הקרובה. בחודשים האחרונים פעלנו באופן מקיף למפות את היצע פרויקטי הדיור העתידיים בארץ, ובמקביל חקרנו מהן העדפות עובדי חברות ההייטק שבהסדר שלנו. לאור הגזירות והמגבלות הרגולטריות השונות הצפויות על קבוצות הרכישה, אפשר היה לצפות שנראה ירידה במידת ההעדפה של רוכשי הדירות לרכישה במסגרת זו. בפועל, זיהינו מגמה הפוכה: אם לפני חודש אחוז ההעדפה של רכישת דירה מקבלן עמד על 34%, הנתונים בחודש האחרון מראים ירידה ל-28%. ולהיפך: אחוז העובדים שמעדיף באופן ברור קנייה בקבוצת רכישה גדל מ-14% ל-19%".
רונן מעריך כי הסיבה למגמה נעוצה בעיסוק הגובר בתחום קבוצות הרכישה בתקשורת, המגביר את המודעות ומקרב אנשים לרעיון. רונן: "מהניסיון שלנו בתחומים צרכניים אחרים במסגרת מועדון הצרכנות, ניתן לומר כי אנשי ההייטק מאופיינים בגישה פרקטית מאוד לרכישה ובעלי רגישות צרכנית גבוהה. איש ההייטק הטיפוסי גמיש באופן החשיבה, בעל נאמנות נמוכה יחסית למותג כזה או אחר, ומתעניין בעיקר בשורה התחתונה של עלות-תועלת. להערכתי, ההעדפה הגוברת לקניית דירה במסגרת קבוצת רכישה נובעת מהמודעות הגדלה לפוטנציאל החיסכון ביחס לרכישה מקבלן, לצד העלייה הדרמטית במחירי הדירות בתקופה האחרונה".
"הייטק זון" הינו מועדון צרכנות קהילתי ראשון מסוגו, אשר שם לו למטרה לתת לעובדי ההייטק בישראל, הטבות בעלות ערך אמיתי בתחום הפיננסי, בתחום הצרכנות וכן בכל הקשור לעולם הפנאי. המיקוד באוכלוסיה מחתך סוציו-אקונומי בינוני עד גבוה, מאפשר למנהלי הייטק זון להציע לחברי המועדון מגוון הטבות בתחומי נישה, דוגמת מסעדות גורמה, מלונות בוטיק, חופשות סקי ועוד. כל פעילויות והטבות הייטק זון מרוכזות בפורטל אינטרנט סגור בכתובת www.htzone.co.il ולכל חבר מונפק כרטיס הטבות אישי. כיום חברים במועדון 40 אלף חברים וכ-150 חברות הייטק.