עשרה בתי ספר תיכוניים בעיר נרשמו לתחרות סרטוני תלמידים "למה אצלנו?" במסגרת התחרות הפיקו תלמידים סרטי תדמית, מהם ניתן ללמוד מדוע כדאי לתלמידי בתי הספר היסודיים לבחור ללמוד דווקא בבתי הספר שלהם. המנצח בתחרות יהיה הסרטון שיזכה במספר ה"לייקים" הגדול ביותר. התחרות מתחילה מחר (יום ג')
עשרה בתי ספר בעיר נרשמו עד כה לתחרות סרטוני תלמידים "למה אצלנו?". במסגרת התחרות הכינו צוותים של תלמידי בתי הספר התיכוניים סרטים קצרים – באורך 60-40 שניות - בהם הם מסבירים מדוע כדאי לתלמידים האמורים לבחור את בית הספר התיכון שבו ילמדו, לבחור דווקא בבתי הספר שלהם.
הסרטונים יועלו לפייסבוק של עיריית חיפה, והסרט המנצח יהיה זה שיזכה במספר הגדול ביותר של "לייקים", יחסית לגודלו של בית הספר ומספר התלמידים הלומדים בו. בתי הספר שנרשמו עד כה לתחרות הם עירוני א', עירוני ג', עירוני ה', חוגים, אליאנס, תיכון קריית חיים, בסמ"ת, רעות ושיזף (מהמגזר הערבי).
ראש העיר יונה יהב: "תחרות הסרטונים מסמנת שינוי כיוון משמעותי במהלכי השיווק של בתי הספר הציבוריים בעיר. החלטנו לגייס את טובי המומחים בתחום – הלא הם התלמידים והתלמידות שלנו". לעיריית חיפה דף פייסבוק המונה כיום 36,730 אוהדים. הפייסבוק משמש את עיריית חיפה בחירום ובשגרה ואין כל סיבה כי כלי זה המדבר בשפת הנוער לא ישמש גם את מערכת החינוך ככלי שיווקי, להשגת מטרותיה החינוכיים והערכיים".
מטרת התחרות היא להציג בפני תלמידי העיר, בדרך יצירתית, את הישגי בתי הספר העל- יסודיים, הידועים כבתי ספר מצוינים שטוב ללמוד בהם. במקביל – אין ספק כי תהליך העבודה של התלמידים יוסיף ויחזק את גאוות היחידה של תלמידי בתי הספר. במסגרת זו הזמינו אגף הדוברות ומערך מיתוג וצמיחת מערכת החינוך בעירייה את תלמידי בתי הספר במגזר הציבורי בעיר להשתתף בתחרות.
טקס ההכתרה של הסרטון המנצח יתקיים בראשית חודש פברואר. בית הספר הזוכה והקבוצה שהפיקה את הסרטון המנצח, יזכו בפרסים אטרקטיביים. אולם למעשה, ההשתתפות עצמה מהווה "פרס" לבית הספר - סרט תדמית, שנוצר על ידי תלמידיו, הועלה לרשת וזכה לחשיפה גבוהה ביותר בקרב אוכלוסיית יעד עליה הוא מעוניין להשפיע.