logo_ITGI_Medicalחברת ITGI מדיקל, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של קבוצת סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, גייסה כ-16 מיליון ש"ח בעקבות מימושם של כ-99.8% מסדרת כתבי האופציה (סדרה 2), שהנפיקה החברה בחודש אוגוסט 2009 ולראשונה, עברה החברה ברבעון הרביעי של 2009, לרווח גולמי ודיווחה על גידול של 52% בהכנסות לכ-2.85 מיליון ש"ח ב- 2009

תמורת הגיוס תשמש את ITGI מדיקל להמשך תוכניות הפיתוח של החברה. סך הכל מומשו 31,476,377 כתבי אופציה (סדרה 2) מתוך 31,552,563 כתבי אופציה (סדרה 2) שהונפקו לציבור.

ישראל שרייבר, מנכ"ל ITGI מדיקל מציין כי "זו הבעת אמון נוספת של המשקיעים בהשגי החברה, בהנהלתה, בפעילותה וביעדיה העסקיים. מימוש אופציות זה מצטרף לגיוס האחרון והמוצלח שביצעה החברה לאחרונה במסגרת הנפקת הזכויות. הכספים בקופת החברה יסייעו בהמשך פיתוח מוצרים והרחבת השווקים בהם מוכרת החברה ובהשגת יעדיה העסקיים ל-2010".

חברת ITGI מדיקל עברה ברבעון הרביעי של 2009 לראשונה לרווח גולמי והמשיכה לצמצם בעקביות את ההפסד. דיווחה על גידול של 52% בהכנסות ב-2009 לכ-2.85 מיליון ש"ח בהשוואה להכנסות של כ-1.87 מיליון ש"ח בשנת 2008. ברבעון הרביעי של 2009 הסתכמו הכנסות החברה בכ-1.2 מיליון ש"ח בהשוואה להכנסות של כ-366 אלף ש"ח ברבעון השלישי של 2009. הגידול בהכנסות נבע משיווק סטנט ה-Over & Under.

במהלך 2009 ובעיקר במחצית השנייה של השנה, עם השלמת גיוס צוות הנהלה מנוסה, התמקדה החברה בחיזוק התשתית השיווקית ובתמיכה במפיציה, בעיקר בטריטוריות כגון אנגליה, איטליה ושוודיה, תוך שהיא הצליחה להגדיל את המכירות ואף את שיעור הרווחיות הגולמית.

ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים וייחודיים מצילי חיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת. החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת ITGI מדיקל לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.