הסכם קיבוצי חדש שנחתם בין הנהלת חברת התעופה הטורקית לעובדיה בישראל וההסתדרות קובע כי העובדים יקבלו בין היתר מענק חד פעמי בגובה משכורת חודשית, תוספת שכר על פי ותק וכן הגדלה של החזרי הוצאות הנסיעה

קרא עוד...

המדען הראשי במשרד הכלכלה החליט להאריך את זיכיונות חממת משגב וחממת מופת מקבוצת טרנדליינס, עד לסוף שנת 2014. סטיב רודס, יו"ר קבוצת טרנדליינס: "בתקופה האחרונה התפרסמו ידיעות שונות לגבי אי חידוש הרישיונות לחממות של קבוצת טרנדליינס. אנו שמים קץ לחרושת השמועות ושמחים להודיע כי הזיכיונות חודשו ע"י משרד המדען הראשי עד סוף שנת 2014. במקביל תשתתף טרנדליינס בהליך התחרותי העתידי על מנת להבטיח את חידוש הזיכיון למשך 8 שנים נוספות, עבור שתי החממות שבבעלותה".

אודות קבוצת טרנדליינס: באמצעות שתי החממות הטכנולוגיות ברישיון ממשלתי שבבעלותה, מטפחת קבוצת טרנדליינס עסקים וחברות הפועלים לשיפור וקידום תנאי החיים של המין האנושי. כקרן ההשקעות שבסיסה בישראל, מחזיקה קבוצת טרנדליינס בשתי חממות טכנולוגיות: טרנדליינס מדיקל (משגב) המתמקדת בחברות בתחום המכשור הרפואי וטרנדליינס אגטק (מופ"ת) המתמקדת בחברות בתחום. שתי החממות מהוות בית לחברות סטארט-אפ ישראליות בתחילת דרכן.

QLEEN_AIR2תאי העישון הייחודיים מגיעים לישראל, ומאפשרים למעשנים סביבת עישון נקייה יותר תוך כדי חיסכון בזמן העבודה, שמירה על אוויר נקי והקפדה על האסתטיקה במשרד ומחוצה לו.

משרדים ובתי עסק רבים ברחבי אסיה ואירופה כבר הבינו את הפוטנציאל הטמון בהצבת תאי עישון במקומות העבודה: הם חוסכים זמן יקר לעובד (שלא נאלץ לצאת ולחזור בכל פעם), הם מונעים תקלים מיותרים בין עובד למעביד (הפסקות סיגריה ארוכות/עישון במקומות אסורים), הם שומרים על אוויר נקי (המערכת מסננת לחלוטין את העשן) וכמו כן מאפשרים הימצאות של מעשנים ולא מעשנים יחדיו (הריח לא נספג בבגדים, בשיער או בחלל החדר).

QleanAir Scandinavia, יצרנית תאי העישון המתקדמים בעולם, פיתחה טכנולוגיית סינון חדשנית הלוכדת את העשן בטרם הוא מתפשט לסביבה ומוציאה אותו מחדש נקי ואיכותי. תא העישון 'קלין אייר' יוצר על פי סטנדרטים בינלאומיים העומדים בתקנים הממשלתיים המחמירים ביותר בשבדיה ומדינות OECD.

תאי העישון מגיעים במספר גדלים ויכולים לאכלס עד 12 משתמשים במקביל. במרכזו של התא ניצב שולחן בר גבוה ובו מאפרה פטנטית המסוגלת להכיל אלפי בדלי סיגריות, שומרת על סביבה נקייה ובטוחה לחלוטין, ללא כל ריח. העיצוב הידידותי של התא והיותו פתוח למחצה, מאפשר למעשנים והלא מעשנים לשוחח ולהיות אחד בקרבתו של השני, ללא חשש לעישון פאסיבי או הישארות ריח הסיגריות בחלל או על הבגדים. את התא ניתן להציב בכל מקום סגור (משרדים) או פתוח (שטחים ציבוריים) ללא חשש מפני חשיפה לעישון פאסיבי. תאי העישון הינם מודולאריים והתקנתם איננה מצריכה הכנה מוקדמת מלבד מקום בגודל המתאים ושקע חשמלי בלבד.  

תאי העישון המתקדמים הגיעו לישראל והחברה אף מציעה אחריות מוצר ללא הגבלת זמן  תוך מתן שירות שוטף בכל נקודה ברחבי הארץ. השירות כולל: חילוף מסננים ובדיקת קיבולת המסננים, בדיקת איכות האוויר בחדר, ניקוי העמדה, ריקון המאפרה וטיפול בבדלי הסיגריות.

אילן יוספסברג, מנכ"ל ביו-מד פארמה, משווקת המוצר בארץ: "ניתן לראות כיצד תא העישון עושה מהפכה של ממש בדגש על מקומות התעסוקה; העובד המעשן נמצא בסביבת העבודה וחוסך זמן יקר, הנכנסים והיוצאים מהבניין לא עוברים דרך עננת עשן, לא סופגים את ריח הסיגריות ובדלי הסיגריות אינם מזהמים את הסביבה. מדובר בפתרון יעיל לבעיית העשן ובחיסכון כלכלי".

לפרטים אודות תאי Qlean Air: www.qleanair.co.ilאו בטלפון: 1700-50-10-22

במסגרת פעילות קד"ם של Nespresso הוצב דגם ענק של מכונת קפה באולם ההמראות בנתב"ג

עלות המהלך: כחצי מיליון ₪

מי שכבר הספיק לקפוץ לחו"ל במהלך חופשת הקיץ נתקל במחזה מעניין באולם הנוסעים: מכונת קפה ענקית בגובה 3.5 מטרים שניצבת לה במתחם הדיוטי פרי בנתב"ג.

למעשה מדובר בקמפיין של חברת Nespresso ישראל, המובילה בתחום מכונות הקפה והקפסולות, אשר יצאה במהלך שיווקי לקידום מכונת הקפה החדשה שלה - Umilk. במסגרת הקמפיין הוצב דגם ענק של מכונת הקפה החדשה במתחם הדיוטי פרי בנוסף ל שלט חוצות ענק על גבי מבנה הטיסות הנכנסות, סרטוני קמפיין המוצגים על גבי מסכים בכניסה לאולם הנוסעים ודיילים המחלקים שוברים לרכישת המכונות בדיוטי פרי.

מייצג המכונה מתנשא כאמור לגובה 3.5 מטר והוא הדגם הגדול בעולם של חברת Nespresso. המייצג יוצר כהעתק מדויק של המכונה ברמת גימור ודיוק גבוהים ביותר. עלות השקעה במהלך כחצי מיליון ₪ והוא יימשך עד ספטמבר.

2013-07-29_12_36_58_3

חברת ForexTime יוצאת במבצע קיץ במסגרתו ייהנו לקוחות החברה מחודשיים ללא עמלות באמצע השבוע 

FXTM_logoחברת FXTM בע"מ הודיעה השבוע על השקת חשבון Over the Weekend (OTW) בו יוכלו הסוחרים להנות ממסחר ללא עמלות בשעות הלילה. סוחרים בתחום הForex- יודעים כי אחד השיקולים בבחירת אסטרטגיה מסחר היא הצורך בהשארת עמדות מסחר פתוחות וזמינות במהלך הלילה. במהלך המסחר בשעות הלילה ישנן העברות כספים הידועות גם בשם "החלפות תעריפי פורקס", החלפות כספים אלו הינן בתשלום בהתאם להיקף המסחר המתבצע. 

חברת FXTM הודיעה כי היא משיקה את חשבון Over the Weekend (OTW), בו סוחרים יוכלו להנות ממסחר ללא החלפות בין ימים שני ליום שישי. משמעות חשבון זה, שיפעל בין ה-1 ביוני וה-31 באוגוסט 2013, היא שלקוחות ForexTime ייהנו ממסחר נטול החלפות במהלך השבוע בכל כלי מסחר, והסוחרים יחויבו רק בתעריף סוף שבוע קטן בכל יום שישי (עם סגירת המסחר).

לדברי אולגה ריבאלקינה, מנכ"ל ForexTime - "העדיפות שלנו ב-  ForexTimeהיא להבטיח שהלקוחות שלנו יקבלו את הערך המקסימאלי מהזמן שהם משקיעים במסחר. בתגובה לצרכיהם ההולכים וגדלים, השקנו את חשבון ה-OTW לתקופת הקיץ, על מנת להעצים ולחזק את חוויית המסחר החיובית""

"העברות פורקס" או "החלפות פורקס" הן הערך המוסף המנוכה כתוצאה מהשארת עמדה פתוחה כל הלילה. חשבוןOTW  של חברת ForexTime מאפשר ללקוחות לסחור ללא החלפות  ללא תשלום עמלות או חיובים נוספים עבור עמדות מסחר שיישארו פתוחות בלילה בימים שני עד שישי. במידה והסוחרים ישאירו את העמדות פתוחות במהלך סוף השבוע הם יחויבו בתעריף קטן בלבד בסוף השבוע, עם סגירת המסחר.

חברת ForexTime היא חברה לסחר במט"ח, מתכות, חוזי CFG, תעודות סל CFD וחוזי CFD עתידיים על סחורות. חשבון ה-OTW הוא יוזמה של החברה המאמינה כי חווית המסחר כי בלב פעילותו של הסוחר הבינלאומי. החברה מחויבת לפעול למען שביעות רצונם של הלקוחות תוך סיוע צמוד לסוחרים על מנת למצות את חוויית המסחר שלהם.

 לקבלת מידע נוסף, ניתן לבקר באתר:

 

www.forextime.com/goodbye-swaps

BrandZ , דו"ח '100 המותגים המובילים בעולם' של Millward Brown המיוצגת בישראל ע"י קבוצת שילוב חושף:  

  1. 1. אפל מדורגת במקום הראשון זו השנה השלישית ברציפות, גוגל חלפה על פני יבמ ומדורגת שנייה בדרוג  
  2. 2. סמסונג סוגרת את הפער מאפל ומציגה שיעור צמיחה גבוה במיוחד של 51% בערך המותג  
  3. 3. פייסבוק שהציגה בשנה שעברה את אחוז הצמיחה הגבוה ביותר, יורדת השנה ב- 36% ומדורגת בדו"ח במקום ה- 31
  4. 4. מותג האופנה האיטלקי פראדה מציג את שיעור הצמיחה הגבוה בדו"ח של 63%
  5. 5. לאחר שב 2012 לא צמח מדד המותגים כלל, השנה ניתן לראות צמיחה של 7% בערך 100 המותגים המובילים.
  6. 6. 100 החברות המובילות במחקר BrandZ שוות 2.6 טריליון דולר - צמיחה של 77% מאז שנת 2006

112חברת המחקר הבינלאומית, Millward Brown, המיוצגת בישראל ע"י קבוצת שילובMillward Brown, מפרסמת היום (21.5) את תוצאות מחקר ה- BrandZ השנתי שלה - דירוג 100 המותגים המובילים בעולם לשנת 2013.

מחקר ה-BrandZ  יוצא זה השנה ה- 8 ברציפות ומהווה את המחקר היחיד בעולם המאפשר להבין את ערכו הפיננסי של המותג (ולאו דווקא של החברה). המחקר משלב ניתוח תפיסת הצרכנים ביחס למותגים עם ניתוח הביצועים הפיננסיים שלהם.

המחקר נערך בעשרות מדינות ברחבי העולם ומבוסס על ראיונות עם 2 מיליון צרכנים. המחקר מבוצע ביוזמת קבוצת הפרסום הבינלאומית WPP.

על פי מחקר ה-BrandZ  הנוכחי המותג במקום הראשון בדרוג, זו השנה השלישית ברציפות, הנו אפל עם שווי מותג של 185 מיליארד דולר. אפל מציגה גידול של 1% בלבד בהשוואה למתחרתה הגדולה ביותר, סאמסונג, שמציגה גידול מרשים של 51% ועלייה של 25 מקומות למקום ה- 30 בדרוג.

למקום השני חוזרת גוגל אשר בשנה שעברה ירדה למקום השלישי. גוגל מציגה גידול של 5% בערכה ושווי של 114 מיליארד דולר. במקום השלישי מדורגת יבמ, שירדה שלב אחד, עם ירידה של 3% ושווי מותג של 112 מיליארד דולר.

עוד חושף המחקר כי פייסבוק שהציגה בשנה שעברה את אחוז הצמיחה הגבוה ביותר (74%) במחקר, יורדת השנה ב- 36% ו- 12 מקומות בדרוג למקום ה- 31.

השווי הכולל של 100 המותגים הגדולים בעולם גדל ב- 77% מאז שנת 2006, אז יצא המחקר לראשונה, ומגיע כיום לסכום של 2.6 טריליון דולר.

בתגובה לתוצאות הדירוג, אומר איתי אולניק, משנה למנכ"ל שילוב Millward Brown: "אחד הדברים המעניינים שניתן ללמוד מהמחקר הוא שלחדשנות (ולחוסר חדשנות) יש מחיר והשפעה על חוזק המותג. כך לדוגמא סמסונג הנתפסת כעת כחברה החדשנית בתחום הסמארטפונים והציגה גידול בנתח השוק שלה, תוגמלה בענק עם צמיחה משמעותית של 51% בערך המותג, בעוד שאפל שלא הציגה חידושים משמעותיים עומדת במקום עם גידול של 1% בלבד. עוד מעניין לראות את הקפיצות הגדולות שעברו על פייסבוק. בעוד שבשנה שעברה היא הציגה גידול ענק בערך המותג שלה של 74%, השנה היא ירדה ב- 36%, מה שמשקף את המעבר שלה מסטארט-אפ מלהיב לחברת מיינסטרים עם פחות הייפ והרבה יותר ביקורת סביבה".

ממצאים בולטים נוספים מהמחקר:

  • הטכנולוגיה מנצחת: המותגים בקטגוריית הטכנולוגיה והטלקום ממשיכים לשלוט בדירוג עם 29 מותגים ברשימת 100 המותגים המובילים בעולם. מותגים אלה מהווים 43% מסך הערך של 100 המותגים ומגיעים לשווי כולל של מעל 1 טריליון דולר. בעוד שהשווי הכולל של הקטגוריה נותר ללא שינוי, ועל אף הירידה הגדולה בשווי המותג של פייסבוק, מציגה המקבילה הסינית של פייסבוק, Tencent, עם כמעט 800 מיליון משתמשים פעילים, צמיחה מרשימה של 52% ועלייה של 16 מקומות בדרוג למקום ה- 21.
  • הקטגוריה שהציגה את אחוז הגידול הגבוה ביותר בדו"ח השנה הנה קטגוריית הבירה עם 36% צמיחה ושווי כולל של 63 מיליארד דולר. הבירה, שהנה המשקה האלכוהולי הנמכר ביותר בעולם, נהנתה משיעור צמיחה גבוה במיוחד באמריקה הלטינית וסין.
  • מותג האופנה היוקרתי האיטלקי פראדה מציג את הגידול הגבוה ביותר בדוח השנה – 63% גידול בערכו וכניסה למקום ה- 95 בדרוג עם שווי 9.5 מיליארד דולר.
  • הגידול בערך 10 המותגים המובילים בדרוג היה גבוה משמעותית מהדרוג הממוצע במאפיינים שלהלן: משמעות המותג, שוני ומידת הבידול של המותג ומידת הבולטות והחשיבות שהמשתמשים מייחסים לו. מותגים חזקים מספקים ערך גבוה יותר לבעלי המניות – ניתוח של 100 המותגים המובילים מה- BrandZ כמניה לאורך 8 השנים האחרונות מראה ביצועים טובים יותר בהשוואה לשוק המניות של ה- S&P500. בעוד שהערך של כל החברות ב- S&P500 גדל ב- 23%, מותגי ה- BrandZ סיפקו ערך גבוה יותר בגובה 58%, מה שמוכיח כי חברות בעלות מותגים חזקים יכולות לספק ערך גבוה יותר לבעלי המניות.

אודות דירוג המותגים המובילים של BrandZ

דירוג 100 המותגים המובילים – BrandZ Top 100 Most Valuable Global Brands – שפותח על ידי Millward Brown Optimor  עבור חברות WPP, מתפרסם זו השנה השמינית.

זהו המחקר  היחידי שמודד את ערך המותג בהתבסס על ראיונות עם למעלה מ- 2 מיליון צרכנים ברחבי העולם באשר לאלפי מותגים צרכניים ו- B2B, ומשלב אותם יחד עם ניתוחים קפדניים של הביצועים הפיננסיים והעסקיים של כל חברה (תוך שימוש בנתונים מ-Bloomberg  ו-Datamonitor), זאת על מנת להפריד את הערך שהמותג ממלא ביצירת הכנסות העסק והיוון השוק.

תפיסת הצרכן את המותג היא מרכיב מרכזי בקביעת ערך המותג מאחר והמותגים הם שילוב של ביצוע עסקי, אספקת מוצר, בהירות המיצוב ומנהיגות. בנוסף הדירוג לוקח בחשבון שונות אזורית מאחר וגם כשמדובר במותגים עולמיים, המדד של תרומת המותג עשוי להיות שונה מהותית ממדינה למדינה.

אודות Millward Brown

Millward Brown היא אחת מחברות המחקר המובילות בעולם המתמחית בניתוח יעילות פרסום, תקשורת שיווקית, מדיה ומחקרי נכסיות מותג. Millward Brown מסייעת ללקוחות לבנות מותגים ושירותים חזקים תוך שימוש במערכת משולבת של פתרונות מחקר מוכחים – הן איכותניים והן כמותיים. ל- Millward Brown יש מעל ל- 78 משרדים ב-51 מדינות. עיסוקים נוספים של החברה כוללים את: Millward Brown's Global Media Practice (חטיבה המתמחה בתחום אפקטיביות הפרסום), Millward Brown Optimor (המתמקדת במקסום התשואה על ההשקעה במותג ובשיווק) ו-Dynamic Logic (מובילה עולמית באפקטיביות שיווק דיגיטלי). Millward Brown היא חלק מקבוצת Kantar, קבוצת המידע, תובנות וייעוץ של חברת האחזקות WPP.

אודות קבוצת שילוב Millward Brown

קבוצת שילובMillward Brown  נוסדה על ידי ישראל אולניק בשנת 1976 ומובילה את תחום המחקרים השיווקיים בישראל. הקבוצה היא נציגתה הבלעדית בישראל של Millward Brown. בין לקוחותיה של שילוב Millward Brown נמצאים הארגונים והחברות המובילות במשק הישראלי.