הרעיון מאחורי הקמפיין הייחודי מציג בחירה בין מפלגות וירטואליות שהן למעשה מקצועות שונים הנלמדים במכללה כדוגמת מהנדסים, כלכלנים, מנהלים פסיכולוגים ועוד. הקמפיין יכלול שילוט חוצות בתחנות רכבת, מודעות בעיתונים ותשדירי שדור ברדיו הארצי ופרסום מקיף בעולם הדיגיטלי יהווה חלק מהותי ומוביל.
מתכנני הקמפיין מצאו כי קיימת עלייה משמעותית בחיפוש מילים בגוגל בנושא בחירות ולשם כיוונו - מי שיחפש באפליקציית גוגל בסמארטפון מילים הקשורות בבחירות יתקל במודעת הבחירות של רופין המובילה לדף נחיתה סלולארי.
רב הבאנרים יהיו ממוקדי קונטקסט ויועלו בין היתר באזורי תוכן הקשורים לנושאי הבחירות באתרים שונים ברשת.