בעיצומה של הסדנה, לוקיץ' יציין עם הסטודנטים והסגל מהמחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר הדלקת נרות חגיגית אשר תתקיים ביום שלישי ה-16/12/14 בשעה 19:00.
מכסא עם רגל אחת, דרך סכו"ם דקיק עד למצלמה דו-כיוונית: ברנקו לוקיץ' - ממעצבי המוצר הבולטים והחשובים בעולם - יוצר אובייקטים יוצאי דופן המערערים על התפיסה המקובלת לפיה צורת המוצר צריכה לרמוז על התפקיד והשימושיות שלו.
במסגרת סדנת אורח מיוחדת שיעביר לסטודנטים משנה ג' במחלקה לעיצוב תעשייתי בשנקר, ירצה לוקיץ' על עבודתו יוצאת הדופן, על הפילוסופיה המנחה אותו ועל עמדתו בנוגע לחיבור בין צורה לחומר. הסדנה שתמשך 4 ימים וכותרתה "Creating Emotional Relevance" במרכזה אנרגיה שצריכתה מצויה בכל תחום בחיינו ואנחנו משתמשים בה כמעט בכל פעולה, החל מהפקת המוצרים שלנו, בשלב השימוש ואף כשהמוצר מגיע לסוף חייו. במהלך הסדנה הסטודנטים יתבקשו לייצר מהלך עיצובי משמעותי מבחינה רגשית לאדם אחר או להרבה אנשים אשר מחזיר גם לסביבה.
לוקיץ' מסביר כי יש להשתחרר מתאוריות העיצוב כפי שאנו מכירים אותן כיום, העיצוב הולך, לכיוון של מה שהוא מכנה "רלוונטיות ריגשית", כלומר מעבר לחדשנות הפונקציונלית והאסתטית שמפתחים למוצר חדש, הן כבר אינן מספיקות, ולכן כיום על המעצב לבחון ולמצוא את הרלוונטיות הרגשית של המוצר למשתמש. נקודת המפתח והמרכיב החסר שיש להשלים הוא החיבור הרגשי בין המוצר והמשתמשים.
בסטודיו NonObject, שהקים בפאלו אלטו שבלב "עמק הסיליקון" בקליפורניה, יוצר לוקיץ' פרשנויות חדשניות למוצרים מוכרים, תוך התמקדות לחיבור הרגשי של המשתמש ולחוויה שהאובייקט מעורר בו.
בהקדמה לספר "NonObject", המוקדש לעבודתו של לוקיץ', משווה אותו ביל מוגרידג' - מנהל המוזיאון הלאומי לעיצוב של ארה"ב Cooper Hewitt - לגדולי המעצבים בעולם, בהם: דיטר ראמס, פיליפ סטארק, ג'ספר מוריסון וג'ונתן אייבי (המעצב הראשי של חברת "אפל").
בין עבודותיו האחרונות של לוקיץ' שזכו להצלחה רבה ראוי להזכיר את הרמקולים שעיצב עבור חברת "אפל", מושב האופניים המככב בתחרויות ה"טור דה-פרנס" והשלט הרחוק שלו, המציע התנהלות קלה וידידותית.