סופר-פארם יוצאת בקמפיין פרסומי ל"diet for life" בהשקעה של מיליון ₪; לראשונה תשתתף מאיה ישעיהו, כלתה של ג.יפית שתציג את גזרתה החדשה
לאכול את העוגה ולהשאיר אותה שלמה? מחקר חדש בביה"ח 'וולפסון' מצא - דיאטה עשירת פחמימות מסייעת לרדת במשקל. תשכחו את מה שידעתם עד היום. פרופ' דניאלה יעקובוביץ’, חוקרת בינלאומית, רופאה בכירה במרפאת הסוכרת ב'וולפסון': "אכלו עוגת שוקולד בבוקר - ותשמרו על משקל נמוך לאורך זמן"
נושא עודף המשקל, הדיאטה והתזונה הנכונה הינם נושאים פופולאריים ביותר כיום. בכל כלי תקשורת, בכל שיחת חולין ובוודאי בכל ארוחה חברתית עולה הנושא. לכולנו עניין בנושא ללא קשר למין, גיל או משקל גוף. יחד עם זאת, רבים מאתנו נאבקים בעודף המשקל שנים רבות, בדרכים שונות ומגוונות, בתקווה שהדיאטה הזו תהיה האחרונה. אך, ככל שמנסים יותר, מבינים כי זו אינה משימה פשוטה. לא לאבד תקווה, השנה-2012 נמצא את הדרך לאתגר את המשקל ולהשיג את הגזרה הרצויה
כיצד ניתן להפחית במשקל לקראת מסיבת הסילבסטר והשנה האזרחית החדשה?
במחקר ישראלי-גרמני חדש, זיהו החוקרים קבוצת סמני דם הממשיכים להשתפר בעקבות שינוי תזונתי ממושך - גם לאחר התייצבות או אף חזרה חלקית של המשקל. צוות המחקר המשותף, בראשות פרופ' איריס שי ופרופ' אסף רודיך מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב וכן חוקרים מהקריה למחקר גרעיני בדימונה ומאוניברסיטת לייפציג שבגרמניה, זיהה שני דפוסים של סמני דם (ביו-מרקרים) מסורתיים ו"חדשניים" לניבוי תחלואה המשתנים באופן שונה ביחס לשינוי המשקל. ממצאי המחקר פורסמו לאחרונה בעיתון האגודה האמריקאית לסוכרת, Diabetes Care
בשנים האחרונות הסופגניות מקדימות את זמנן. שבועות לפני החג עצמו ריחות הסופגניות כבר ממלאות את האוויר. כל שנה מנסים להמציא מחדש את הגלגל, כל שנה יוצאת איזו סופגנייה חדשה. איפה הזמנים שסופגנייה הייתה סופגנייה בלי כל תוספות הלוואי? הדבר היחידי שהיה חשוב זו כמות הריבה
רשת מועדוני הכושר Great Shape עולה בקמפיין 'חוזרים לכושר אחרי החגים' בהיקף של כ – 600 אלף ₪ הקמפיין ילווה במבצע אטרקטיבי שמטרתו לעודד חזרה לכושר רק ב-78 ₪ לחודש הראשון!
תקופת החגים בפתח, ולמאותגרי המשקל ביננו, המדובר בהתמודדות ובלימת פיתויים לנוכח הסעודות החג עתירות הקלוריות. שוב עלייה במשקל, לאחר כניסה למסגרת של פעילות גופנית, הורדה במשקל ובאחוזי השומן, נראה כאילו העבודה הקשה יורדת לטמיון
מחקר חדש, שהובל על ידי חוקרי אוניברסיטת בן-גוריון בנגב, חושף כי מי ממשתתפיו שצרך יותר חלב ומוצריו ירדו יותר במשקל, בהשוואה לצרכני חלב נמוכים, ללא קשר בסוג הדיאטה, צריכת הקלוריות או המשקל ההתחלתי. המחקר התפרסם החודש בעיתון American journal of Clinical Nutrition