לקוחות אי-ביי ופיי-פאל, שירות התשלומים של אי-ביי, היו ונותרו המטרות העיקריות של מתקפות פישינג. כך עולה מדו"ח ניטור ספאם שפרסמה החודש מעבדת קספרסקי, יצרנית פתרונות ניהול אבטחת תוכן. מעבדת קספרסקי מיוצגת בישראל על ידי פאוור תקשורת.
מדו"ח הספאם לחודש מרץ עולה כי לקוחות שני השירותים הללו היו ונותרו המטרה העיקרית של מתקפות הפישינג - 45.4% ממתקפות אלו כוונו כנגד פיי-פאל ו-15.4% כוונו כנגד לקוחות אי-ביי.
הרשת החברתית פייסבוק סוגרת את השלישיה הראשונה של מטרות הפישינג, כשאל משתמשיה כוונו 7.7% ממתקפות אלו. במקום הרביעי עומד הבנק HSBC (7.45%) וגוגל (עם 5.68%) ניצבת במקום החמישי.
פישינג (ובעברית, דיוג) הוא ניסיון לגניבת מידע באמצעות יצירת אתרים מזויפים המדמים אתרים מוכרים ופופולאריים, כמו בנקים או אתרי רכישות, תוך שימוש בהם כדי לדלות את פרטיו האישיים והחסויים של המשתמש. במרבית המקרים הפנייה אל המשתמש נעשית באמצעות פניה ישירה אל חשבון הדוא"ל שלו. דוגמא לשיטת הפעולה הזו היא דוא"ל שקיבלו החודש שחקני המשחק המקוון World of Warсraft, הזהה להודעות שמקבלים המשתמשים מיצרנית המשחק בליזארד אנטרטיינמנט
עוד עולה מדו"ח ניטור הספאם של קספרסקי, כי 82.9% מכלל הדואר הנשלח היום בעולם מכיל הודעות ספאם, ירידה של 3.2% לעומת נתוני פברואר. המקורות הבולטים ביותר של דואר הזבל הם ארה"ב, שהיתה אחראית במרץ על הפצת 14.7% מהספאם העולמי, והודו (7.3%), אחריהן רוסיה (7%) ורומניה ו-ויאטנאם (עם 4.8%). מפיצות ספאם ותיקות כמו בראזיל וקוריאה איבדו את מיקומן הגבוה יחסית וכמוהן, גם סין האחראית על הפצת 1.6% מהספאם העולמי. את הרשימה המפוקפקת חותמת ישראל המפיצה 1.2% מהספאם העולמי.