הבחירות לרשויות המקומיות במועצות האזוריות יחולו אמנם רק בעוד כשנה, אולם בחברת LiveCity, מפתחת פלטפורמה לבנייה ותחזוקת אתרים, מבינים כי להקמת אתר אינטרנט למועמד בבחירות, עוד בטרם עלה נושא ההתמודדות לסדר היום הציבורי, חשיבות מכרעת במסע הבחירות ותוצאותיו

כלים

לפיכך החלו בחברה להיערך מבעוד מועד ולהציע תכנית ייחודית לבניית אתרי המתמודדים. במסגרתה יקבלו המועמדים 10% הנחה על עיצוב האתר, 10,000 הודעות דיוור, לשמירה על קשר עם קהל הבוחרים הפוטנציאלים, כתובת דומיין ייחודית ותיבות דואר.

ניר אלוש מנכ"ל LiveCity: "אתר האינטרנט הנו כלי תקשורתי משמעותי במסע בחירות. הוא מאפשר למועמדים יצירת בסיס מצביעים רחב ומגוון שמטרתו לגבש הסכמה סביב המועמד תוך הצגת תכנית עבודה לפיה יפעל לאחר בחירתו. בנוסף, מאפשר האתר להביא תכנים ונושאים עקרוניים לידיעת הציבור, באופן בלתי אמצעי ותוך שליטה מלאה על תוכן המסרים. תכנון נכון של האתר יכול להביא לשינוי דעתם ותפיסתם, של הגולשים את המועמד וללא ספק תורם להגעה ישירה לקהלי יעד רבים ומגוונים."

בחברה מציינים עוד, כי האינטרנט הוא מדיום שיווקי פרסומי, ולהבדיל מעיתון, טלוויזיה או תחנת רדיו הוא גם הדדי וככזה הוא יכול לשרת את הבוחרים בהתייחסות לאירועים עכשוויים באופן מיידי, מספק להם דרכים ליצירת קשר עם מטה הבחירות, נותן אפשרות לתומכים להתבטא, למועמדים ללמוד על רצונותיהם ועוד.

כדוגמא, לחשיבותה של פעילות אינטרנטית יעילה במהלך קמפיין בחירות, מציינים ב-LiveCity, את השימוש האינטנסיבי של ברק אובמה באינטרנט, בבחירות 2008 לנשיאות ארצות הברית, כאשר פעיליו נכחו בכל רחבי הרשת ונעזרו בה במשך כשנתיים לפני יום הבחירה וכך צברו מיליוני חברים בפייסבוק, עשרות מיליוני צפיות ביו-טיוב, תרומות רבות ותמיכה ציבורית רחבה.