הרווח הגולמי הסתכם בכ- 12.3 מיליון דולר (כ- 21.2% מהמכירות), לעומת כ- 16.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד (כ- 25% מהמכירות). הקיטון ברווח וברווחיות הגולמיים, בהשוואה לתקופות המקבילות בשנת 2008, נובע בעיקר מעליית מחירי חומר הגלם במהלך הרבעון הרביעי בעוד שמחירי המכירה שיקפו עדיין את מחיר חומר הגלם ברבעון השלישי 2009 שהיו נמוכים יותר.
הרווח התפעולי הסתכם בכ- 6.9 מיליון דולר (כ- 11.8% מהמכירות), לעומת כ- 10.5 מיליון דולר הרבעון המקביל אשתקד (כ- 16.3%) מהמכירות. ברבעון השלישי של שנת 2008 הסתכם הרווח התפעולי בכ- 2.6 מיליון דולר (כ- 3.8% מהמכירות).
הוצאות המימון (נטו) הסתכמו בכ-2.7 מיליון דולר, לעומת הכנסות של כ- 3.6 מיליון דולר בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון הרביעי בשנת 2008 נבעו לחברה הכנסות מימון בהיקף של כ- 8.3 מיליון דולר מעסקת גידור שלא הוגדרה כעסקת הגנה ושוערכה אל מול דוח רווח והפסד בעוד שבשנת 2009 עסקאות גידור תזרימי המזומנים הוגדרו כעסקאות הגנה ושוערכו אל מול קרנות הון. ה- EBITDA הסתכם בכ- 10.5 מיליון דולר לעומת כ- 13.5 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד. הרווח הנקי הסתכם בכ- 3.1 מיליון דולר לעומת כ- 6.1 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד בו נכללו, כאמור, הכנסות מימון מעסקת גידור.
בסוף הרבעון השני של 2009 גדלו אחזקותיה של החברה בשותפות בסין מ-50% ל-70%. בסוף שנת 2009 גדלו ההחזקות של החברה בשותפות בסין ל-71.6%. עם הגידול בשיעור האחזקה והחל מסוף הרבעון השני 2009 מאחדת החברה במלואן את תוצאות הפעילות של השותפות בסין לעומת שנים קודמות ותקופות קודמות שבהם האיחוד היה באיחוד יחסי של 50% בלבד. לפיכך, בהשוואה בין הסעיפים השונים ברווח והפסד לעומת תקופות מקבילות, חלק מההפרשים בסעיפים האמורים נובעים מהאיחוד המלא של התוצאות הכספיות של השותפות בסין.
המכירות הסתכמו בכ- 211.3 מיליון דולר לעומת כ- 254.2 מיליון דולר בשנת 2008. הקיטון במכירות נבע מירידת מחירי המכירה ללקוחות כפועל יוצא של מנגנון תיקון המחירים שמפעילה החברה. כמות הבד הלא ארוג שנמכרה בשנת 2009 גדלה בכ- 7.6% לעומת הכמות שנמכרה בשנת 2008.
הרווח הגולמי הסתכם בכ- 49.0 מיליון דולר (כ- 23.2% מהמכירות) לעומת כ- 46.8 מיליון דולר (כ- 18.4% מהמכירות) בשנת 2008. הגידול בשיעור הרווח הגולמי נובע מכך שהשפעת ירידת מחירי חומרי הגלם במהלך שנת 2009 על עלות המכר (כ-19.6%) הייתה גבוהה יותר מההשפעה על הירידה במכירות (כ-16.9%). המחיר הממוצע של חומרי הגלם בשנת 2009 היה נמוך בכ-35% מהמחיר הממוצע של חומרי הגלם במהלך שנת 2008.
הרווח התפעולי הסתכם בכ- 29.2 מיליון דולר (כ- 13.8% מהמכירות), גידול של כ- 12% לעומת התקופה המקבילה אשתקד (כ- 10.2% מהמכירות). ה-EBITDA הסתכם בכ- 42.2 מיליון דולר, גידול של כ- 13% לעומת שנת 2008.
הרווח הנקי הסתכם בשנת 2009 בכ- 15.6 מיליון דולר, גידול של 56% לעומת שנת 2008. בשנת 2008 רשמה החברה ההוצאה חד פעמית בסך של כ- 4.7 מיליון דולר בגין עסקה שנבדקה ולא יצאה לפועל.
ההון העצמי ליום 31.12.2008 הסתכם בכ- 97.1 מיליון דולר לעומת כ- 77.4 מיליון דולר ליום 31.12.2008. השינוי בהון העצמי בשנת 2009 נובע בעיקר מהרווחים שוטפים לשנת 2009, איחוד לראשונה של חברה בת בסין ושינוי בגין קרנות הון הנובעות מגידור תזרימי מזומנים.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת בשנה שהסתיימה ביום 31.12.2009 הסתכם בכ- 33.4 מיליון דולר לעומת כ- 16.0 מיליון דולר בשנת 2008. הגידול נובע מהעלייה ברווח התפעולי ו מירידה ברמת המלאי הגמור שהחזיקה החברה בסוף שנת 2009.
המזומנים ושווי המזומנים של החברה ביום 31.12.2009 הסתכמו בכ- 13.2 מיליון דולר לעומת כ- 5.7 מיליון דולר ביום 31 בדצמבר 2008. החברה גייסה הלוואות מבנקים והנפיקה אג"ח וזאת בעיקר על מנת לממן את פעולות שדרוג קווי הייצור של החברה בארה"ב ואת רכישת הרכוש הקבוע לצורך הקמת קו ייצור חדש בסין.
לאחר תאריך המאזן חתמה אבגול על מזכר הבנות להגדלת אחזקותיה בחברה המשותפת בסין לכ- 80%. אבגול רואה בחברה הסינית, Gold Dragon, מנוע צמיחה מהותי.
דירקטוריון החברה הודיע על מינויו של מר שלמה (מומו לירן) כמנכ"ל אבגול החל מיום 18.4.10. מר אחאי בונה, שכיהן כממלא מקום המנכ"ל, מונה כ- סגן יו"ר דירקטוריון לענייני חדשנות וטכנולוגיה, והחליט על חלוקת דיבידנד במזומן בהיקף של 8 מיליון דולר.