לדברי לילך אשר- טופילסקי, הממונה על החטיבה הקמעונאית, "קצב הצטרפות לקוחותינו לאפליקציית ניהול החשבון באייפון, לצד משוב שאנו מקבלים מלקוחותינו אודות השירותים הקיימים והחדשים אותם ירצו לראות באפליקציה, מאפשר לנו לפתח עבור הלקוחות שירותים חדשניים, המייצרים ללקוח חווית צריכת בנקאות פשוטה ונוחה, זאת לצד הגברת שביעות רצון הלקוח מהשירות שהוא מקבל בבנק הפועלים.
אנו עוקבים אחר התפתחות הבנקאות הסלולארית, במטרה לתת מענה לצרכי הלקוחות ולפתח עבורם שירותים ומוצרים רלוונטיים. בנקים וחברות נוספות בעולם עושים כיום את צעדיהם הראשונים בתחום הארנק סלולארי ומבדיקות שערכנו עולה כי שירות העברת כספים ישירות מהמכשיר הינו אחד השירותים המבוקשים ביותר בקרב לקוחות ולכן בחרנו להשיק שירות זה כשירות הראשון תחת בשורת הארנק הסלולארי בישראל".
בנוסף מושק יישום חדש באפליקציה המאפשר ללקוח להבין את מצב חשבונו במבט אחד וזאת באמצעות תצוגה גרפית חדשנית, המציגה את מצב החשבון של הלקוח באמצעות מחוונים בדומה ללוח בקרה.
הרחבת השירותים באפליקציית האייפון מצטרפת לשורה של חידושים במסגרת שירותי "פועלים באינטרנט" ו"פועלים בסלולר", עליהם הכריז בנק הפועלים לאחרונה. הבנק מתכוון להמשיך להעמיק ולפתח את מגוון השירותים הבנקאיים המוצעים בערוצים הישירים בכלל ובסלולר בפרט.