חברת האופנה מאוזנר יוצאת בקמפיין פרסום חדש לקולקציית אביב-קיץ 2010: חברת מאוזנר בחרה ב-9 נשים מובילות בתחומן להצטלם לקטלוג החדש כתרומה למען עמותת "קו לחיים". רשת אופנת מאוזנר משקיעה כ- 500 אלף ש"ח בקמפיין אביב –קיץ ויוצאת עם קטלוג חדש תחת הסלוגן dress for success

כלים
הפרזנטוריות שנבחרו להצטלם לקטלוג הן נשים מובילות בתחומן אשר נבחרו בקפידה, מעולם החברה, הספורט, הבמה, התקשורת ועוד. הנשים תובלנה את הקמפיין הייחודי ותדגמנה בקטלוג החדש של חברת "מאוזנר", כתרומה למען עמותת "קו לחיים" המסייעת למאות ילדים ובני נוער שחולים במחלות חשוכות מרפא.

הפרזנטוריות אשר נבחרו להוביל את הקטלוג תרמו את שכרן לטובת עמותת "קו לחיים", ובנוסף תתרום חברת מאוזנר כ- 5% מרווחי המכירות של עונת הקיץ לילדי עמותת "קו לחיים".

הנשים אשר נבחרו להצטלם לקמפיין: דליה מזור, אופירה אסייג, אוולין הגואל, ציפי אובזילר, עו"ד קרן נהרי, ננה שרייר (מסעדנית) רינה עידן (מנכ"לית עמותת קו לחיים), יסמין קוטליצקי מאוזנר ורבקה מאוזנר.

לדברי יהושע מאוזנר מייסד ומנכ"ל החברה: "הסלוגן dress for success המוביל את הקטלוג , מביא לנשים את הבשורה כי נשים שלובשות את הבגדים של מאוזנר משדרות הצלחה בכל תחום בו בחרו לעסוק. חברת מאוזנר מבקשת להעלות את המודעות אצל נשים כי ההצלחה טמונה בהן, ותלויה בין היתר בלבוש הנכון. אישה שמקרינה את הצלחתה חיונית גם לסביבה שלה ולהפך. תרומתה לקהילה עשויה להיות משמעותית לחברה כולה. כולי תקווה שביום מן הימים יוכלו ילדי עמותת "קו לחיים" להיות חיוניים לעצמם ולסביבתם ולהצליח בכל תחום בו יבחרו – הצלחתם היא ההצלחה של כולנו".

לחברת מאוזנר 12 חנויות בכל רחבי הארץ, ובמהלך השנה הקרובה עומדת הרשת לפתוח עוד 2 סניפים חדשים.