חברת Myspace, העומדת מאחורי הרשת החברתית הידועה, הכריזה היום על מותג חדש, אתר אינטרנט וחבילת מוצרים שמגדירים יחדיו מחדש את החברה כיעד של בידור חברתי לבני דור ה-Y. חברת Myspace מתחדשת כדי להציע "חוויה עשירה, ברמה גבוהה של התאמה אישית, שמסייעת לאנשים לגלות תכנים וליצור קשר עם מעריצים נוספים שחולקים תחומי עניין דומים. חוויית הבידור שמתמקדת בתחומי המוזיקה, ידוענים, קולנוע, טלוויזיה ומשחקים, תוצע בפלטפורמות מרובות, ובכלל זה אינטרנט, מכשירים סלולריים ואירועים בעולם הפיזי"

כלים

"זו נקודת מפנה מלהיבה עבור חברת Myspace. האסטרטגיה החדשה מרחיבה את היתרונות הקיימים של Myspace - הבנה מעמיקה של המדיה החברתית, תכני בידור עשירים ויכולת להדגיש מגמות מתפתחות בזמן אמת בעזרת המשתמשים שלנו" אמר מייק ג'ונס, מנכ"ל Myspace. "חברת Myspace מתייחדת בלהט של המשתמשים, אשר מביעים באתר את תחומי העניין שלהם, חולקים בטעם האישי ובידע בנושאים מסוימים, ומבשרים את המגמות התרבותיות הבאות. זהו רק הצעד הראשון ובהמשך נציג חידושים נוספים, תוכניות ושיפורים".

חברת Myspace תסייע לאנשים:

- לגלות מערך עשיר של תוכניות שמציעה Myspace ולקחת בהן חלק, ובכלל זה תכנים מקוריים ובלעדיים מרחבי האינטרנט.

- להביע את עצמם, לאסוף ולהציג יצירות ותחומי עניין בפרופילים האישיים ובאמצעות כלים לשיתוף.

- ליצור קשר עם מעריצים נוספים בעלי תחומי עניין דומים.

חברת Myspace תתמקד בקידום אוצרים - חברים בעלי מוניטין וידע בתחומי בידור מסוימים ומגמות תרבותיות מתפתחות, בעלי השפעה מיוחדת - ותעמיד לרשותם משאבים, כלים ופלטפורמות שיסייעו להם להגיע לקהל רחב יותר בקהילה של Myspace.

אתר בטה בעיצוב חדש

חברת Myspace עיצבה את אתר האינטרנט מהיסוד, עם זהות חזותית חדשה ותפקודים שמציבים את התוכן במרכז הבמה. מפלטת הצבעים ועד לצורת הארגון של האתר והניווט המשופר - כל פרט נועד לסייע לאנשים למצוא תכנים רלוונטיים בקלות רבה יותר.

העיצוב החדש של דף הבית של Myspace מציג תכנים חדשים במתכונת של בועות שצפות באתר הבטה בזמן אמת. מלבד זאת, לאחר שמשתמש נכנס לאתר Myspace, מוצגים לו מיד תכנים בהתאם לתחומי העניין שלו, תוך יצירת חוויה ייחודית בהקשרים רלוונטיים.

משתמשים רשומים יכולים לעבור בין שלוש תצוגות שונות בדף הבית, שכל אחת מהן תוכננה במיוחד להציג את התכנים בצורה המתאימה ביותר:

- List view: תצוגה רגילה

- Grid view: תצורה דמוית מגזין

- Play view: תצורת וידאו שמאפשרת לצפות בעדכונים, לקדם ולהציג אותם במסך מלא.

להשלמת החוויה המקוונת תציג Myspace בקרוב גרסה סלולרית של אתר הבטה שתתאים לכל דפדפן סלולרי. יישום Myspace חדש למכשירי iPhone ו-Android יופיע בהמשך השנה.

מוצרים חדשים

Myspace הציגה חבילה ראשונית של תפקודים שיסייעו לאנשים לגלות תכני בידור, לאסוף ולהציג אותם, וכן לקבל המלצות בהתאמה אישית:

- Topics - חברת Myspace מציעה תפקודים מלמעלה מ-20,000 דפים דינמיים, שמתמקדים בבידור, לפי נושאים. דפים אלה משמשים כמרכז לצפייה במידע שנאסף בנושאים מסוימים ממגוון רחב של אתרי חדשות ובלוגים ובכלל זה MTV, Los Angeles Times, Access Hollywood, New York Times, Village Voice ו-Just Jared.

-Content Hubs - יעדי הבידור המקיפים מוקדשים לקולנוע, טלוויזיה וידוענים. הדפים משלבים בין תכנים מערכתיים לבין כתבות על מגמות, חדשות, סרטונים ותמונות שמקורם בשותפי תוכן שונים. מלבד זאת, לכל כתבה נלוות המלצות על תכנים ונושאים שקשורים אליה. מרכזי התוכן (Hubs) שיתמקדו במשחקים, קומדיות, ספורט ואופנה יוצגו במהלך החודשים הקרובים.

-Personalized Stream - התפקוד החדש לומד באופן אוטומטי את העדפות המשתמש והרגלי הגלישה שלו, על מנת להציג יותר תכנים שאהובים עליו ופחות תכנים שאינם אהובים עליו.

-Recommendations - התפקוד ממליץ על נושאים רלוונטיים ועל אנשים נוספים שמתעניינים בהם על סמך אלגוריתמים שלומדים את סוגים התכנים הנצרכים ואת מקורם או המקום שבו נמצאו.

-‘Right now on Myspace’ - התפקוד מציג תכנים ומגמות בזמן אמת באתר Myspace, על מנת לסייע לאנשים המתעניינים בתחום למצוא מוזיקה וסרטונים שנוספו לאחרונה. ניתן להאזין לתכנים או לצפות בהם ישירות מהטבלה האינטראקטיבית. חברת Myspace נעזרת במגמות אלה על מנת להציג המלצות מושכלות, לסייע בגילוי תכנים ולהגביר את המעורבות של המשתמשים.

-Discovery Tab - הלשונית זמינה בכל מצב ומשלבת בין סרטוני וידאו שבהן צפו חברים לבין המגמות בזמן אמת באתר Myspace. כשגוללים לראש כל דף נפתחת הלשונית במתכונת של רצועה אופקית.

-My Stuff Tab - דרך נוחה לצפות בכל התכנים של האישיים של המשתמש - הפרופיל, התמונות, הסרטונים והתכנים שהועלו, במבנה של תפריט נשלף לפי תחומי תוכן שונים.

-Badges - התפקוד מזהה אוצרים ומעריצים ומתגמל אותם על פעילותם החברתית באתר הבטה בתחומי הבידור השונים בתג הוקרה מיוחד שמופיע בתכנים של המשתמש.

הזהות החדשה של המותג

חברת Myspace הציגה גם לוגו חדש שמשדר את הזהות החדשה של המותג ואת ערכיו. הלוגו מעוצב כחלל שבו יכולים אנשים להביע את עצמם, וניתן להתאים אותו אישית בדיוק כמו כל פרטי אחר באתר Myspace.

השקת העיצוב החדש של Myspace החלה היום, בגרסת בטה, ועד סוף חודש נובמבר הוא יהיה זמין לכל המשתמשים ברחבי העולם. משתמשים חדשים יגיעו מיד לאתר הבטה.