חיפה,  אפריל 17, 2013- בתום 3 חודשי פעילות במסגרת מאיץ הסטארטאפים שהקימה קרן Sushi Venture Partners בחיפה, יציגו 8 חברות ישראליות הדגמות חיות של מוצרים ויישומים פרי פיתוחן בפני משקיעים פוטנציאליים מהארץ ומהעולם, ביניהם Didier Semah, נשיא בחברת Universal Music On Line ונציגים של Mitsui, EMC, Samsung , Singtel ועוד. ה- Demo-Day יתקיים ביום ה' ה- 25/4/13 באודיטוריום מעבדות ה-R&D של חברת IBM בחיפה. נשיא אוניברסיטת חיפה, עמוס שפירא הינו הנואם הראשי באירוע.

סטארטאפ בוטקמפ הינה תכנית ההזנק בת 3 חודשים, המתקיימת במקביל גם בערים נוספות באירופה ובמהלכה זוכות החברות המשתתפות בתכנית בהשקעה ראשונית, סיוע בפיתוח טכנולוגי ועסקי וליווי אישי של מנטורים מקרב יזמי ההייטק המובילים בישראל. עם תום התכנית, ממשיכות החברות לפעול בתחום התכנית ומקבלות תמיכה מלאה הן בתחום קשרי משקיעים וגיוס הון והן בפיתוח עסקי ושיווק.

קרן ההון סיכון הבריטית סושי ונצ'ר פרטנרס הכריזה על הקמת מאיץ מיזמי ההייטק "סטארטאפ בוטקמפ ישראל" באוגוסט 2012, והמחזור הראשון, הכולל 8 חברות ישראליות, יצא לדרך בינואר השנה.  יו"ר קרן סושי ונצ'ר פרטנרס, פול-רנה אלברטיני ומנכ"ל הקרן שחר נמר מציינים כי סבב חדש של סטארטאפ בוטקמפ ישראל צפוי להתקיים במהלך 2013 ואילו ב- 2014 יתקיימו שני מחזורים נוספים.

"במהלך שלושת החודשים האחרונים עבדו הסטארטאפים במרץ כדי להגיע ל- Demo Day ולהציג בפני המשקיעים תוצרים מרשימים ובעלי פוטנציאל אדיר" סיפר אלברטיני, "כעת, באמצעות הקשרים העסקיים שרקמה קרן Sushi Venture Partners, אנו גאים להפגיש אותם עם מיטב הקרנות והמשקיעים ומצעידים אותם צעד נוסף קדימה, בדרך אל השווקים הבינלאומיים. במקביל, אנו מגייסים כבר את החברות שישתתפו בשלושה מחזורים נוספים של התכנית, הצפויים להתקיים עד תום 2014".

משתתפות המחזור הראשון של סטארטאפ בוטקמפ, שיציגו במסגרת ה- Demo-Day הן:

Pixtr - אפליקציה סלולרית לתיקון ושיפור תמונות, המתמקדת, בשלב הראשון, בשיפור חזות ותווי פנים.

VoiceItt – מפתחת ממשק משתמש חדשני מבוסס אינטונציה קולית, המאפשר הפעלת אפליקציות באמצעות זיהוי גוון הקול (עוצמה, אורך, גובה, כועס, שמח, צוחק) של המשתמש. הטכנולוגיה תאפשר לבעלי מוגבלויות בדיבור, להפוך  את קולם לדיבור ברור, ולהפעיל את המחשב או הנייד. כמו כן הטכנולוגיה תאפשר פיתוח משחקים מבוססים גון קול ואינטונציה למבוגרים , ולומדות לגיל הרך , והעברה בצורה וויזואלית את האינטונציה של הודעות קוליות שהוכתבו (SMS, WhatsUp)  באמצעות צבעים ואמוטיקונים התואמים לגוון הקול.

Tribzi - פלטפורמה לשיתוף והעברת מידע צרכני, שבה הצרכנים מציגים באתר העסק מוצרים שרכשו, מתקשרים ביניהם בנקודות שונות באתר ומשתפים אחרים  והופכים בכך לחלק אינטגרלי ממערך המיתוג והשיווק שלו.

Thingies – אפליקציה חינמית של משחק חברתי שבו המשתמשים מעלים תמונות חפצים שברשותם (thingies) קובעים להם מחיר ומנסים לגנוב אותם (וירטואלית) זה מזה. האפליקציה ניתנת להורדה בAppstore  הישראלי בלבד, בשלב זה, וכיום יש לה כ- 1000 משתמשים.

VideoStir - מערכת המאפשרת הוספת קליפ קצר בקלות לכל אתר אינטרנט, בין היתר לבניית דובר וירטואלי, לשימוש במערכי המכירות, השירות וההדרכה של העסק. המערכת מייתרת את הצורך בשימוש באולפן צילום ועריכת וידאו ליצירת רקע שקוף לסרטון ומאפשרת למשתמשים לצלם באופן עצמאי את הסרט, להעלות אותו ולקבל בתוך זמן קצר סרטון מקצועי שאותו יוכלו להטמיע בקלות באתר האינטרנט שלהם, ללא צורך בשינוי מראה האתר. את הקליפ ניתן להחליף בכל עת וליצור סרטונים עדכניים בהתאם לשינויים החלים בעסק (מבצעים, מוצרים חדשים, ועוד).

- StartupMotionהדור החדש של פלטפורמה לשימוש עסקי או פרטי בגיוסי מימון באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות.

Tamamy – מפתחת פלטפורמה מבוססת קוד פתוח לניהול עיתונים דיגיטליים וערוצי שידור תוכן באינטרנט. הפלטפורמה באה לתת מענה לעשרות מיליוני השדרים וכלי התקשורת, מכל סדר גודל שהוא, שנמצאים ברשת ומאפשרת להם לנהל מערכת עיתונאית מלאה, כולל קבלה, עיצוב, עריכה, קידום והפצה של תכנים, ללא ההוצאות הגדולות הכרוכות בפיתוח מערכת עצמאית, הנמצאת כיום בשימוש בעיקר ע"י כלי התקשורת הגדולים.

Thename.is – טכנולוגיה ליצירת סרטון וידאו קצרצר, המציג אדם ע"י איתור ואיסוף המידע הקיים עליו ברשתות החברתיות ובאינטרנט בכלל, בתהליך האורך מספר שניות בלבד. הסרטונים אף מתעדכנים באופן שוטף בהתאם לפעילות האדם ברשתות השונות. פתרון אופטימלי לפגישות עסקים, אתרי dating וכד'. ניתן לקבל את המידע גם בצורת אודיו או טקסט.

סושי ונצ’ר פרטנרס, בראשות פול-רנה אלברטיני שכיהן כיו"ר ומנכ"ל וורנר מיוזיק אינטרנשיונל ונשיא סוני, ושחר נמר, השותף המנהל של הקרן. הקרן משקיעה בחברות בשלב ה-seed ומתמקדת בפתרונות טכנולוגיים מתחום האינטרנט והמדיה הדיגיטלית. השלוחה הישראלית של סטארטאפ-בוטקמפ, שהוקמה בחיפה, מתכננת לשדך בין סטארטאפים ישראלים ותאגידי ענק בינלאומיים.

סטארטאפ-בוטקמפ היא תכנית האצה עסקית בינלאומית לסטארטאפים דיגיטליים, במהלכה עוברים היזמים משלב הרעיון לשלב המוצר בתחום האינטרנט והמדיה המקוונת. היזמים מקבלים מימון ראשוני, משיקים אב-טיפוס ומקבלים את כל ההכנה הנדרשת לקראת גיוס כספים נוספים והתרחבות המיזם בעולם. עם שלוחות בערי העסקים המובילות של אירופה כגון לונדון, קופנהאגן, אמסטרדם, מדריד, ברלין ודאבלין, התכנית מאפשרת ליזמים ליהנות מרשת נרחבת של אנשי מפתח מתאגידי ענק, אשר מלווים את התכנית ומספקים גישה בלעדית ללקוחות, משקיעים ורוכשים פוטנציאליים.

alt