אפליקציית מעקב אחרי בן זוג היא נושא טעון, מצד אחד אנחנו רוצים לסמוך ולהאמין שבן הזוג שלנו לא בוגד, או לא עושה דברים שידוע לו שהם לא מקובלים עלינו בשום אופן. מצד שני אפשר לנחש ולהשתגע מחוסר הוודאות, אנחנו כמהים לדעת את האמת, מה באמת קורה עכשיו עם בן הזוג?

כלים
אילוסטרציה
אילוסטרציה

 

רוצה לעקוב אחר בן הזוג? נסה את האפליקציות האלה!

מעקב אחרי טלפון אחר, ובעיקר של בן הזוג, יכול לנבוע ממספר סיבות. יכול להיות שאנחנו חושדים בבגידה ורוצים לדעת מה קורה ועם מי. אולי הבגידה כבר קיימת וכואבת ואנחנו צריכים הוכחה. לעיתים בן הזוג סובל מהתמכרות כלשהיא שמסכנת אותו ואנחנו רוצים להיות עם יד על הדופק כדי לשמור עליו מסכנה.

אפליקציה 1 - mSpy

mSpy תוכנת ריגול לטלפון היא אפליקציית מעקב מהמובילות בשוק. עם אפליקציית מעקב אחרי בן זוג, והמון פיצ'רים למעקב, היא בהחלט אחד הפתרונות הטובים ביותר שתוכלו למצוא. אם אתם מודאגים לגבי האהובים עליכם ורוצים לדעת את האמת ולא רק לנחש ולדאוג זו האפליקציה בשבילכם.

בשביל לעקוב אחר הטלפון של בן הזוג עם mSpy: 

  1. בקרו באתר של mSpy ובחרו תוכנית מנוי
  2. השלימו את הרכישה ובדקו את האימייל להוראות
  3. הורידו והתקינו את האפליקציה על מכשיר היעד
  4. השתמשו בפרטי הכניסה להגדרת האפליקציה
  5. התחילו לעקוב מתוך לוח הבקרה של mSpy

מדובר באפליקציה די מדהימה מבחינת היכולות והפיצ'רים שבה. באפליקציית mSpy יש אפשרויות רבות למעקב. למשל, תוכלו לעקוב אחר מיקום בן הזוג בזמן אמת, תוכלו לראות כל מה שקורה בוואטסאפ, הודעות, תמונות ושיחות, תוכלו לעקוב אחר רשתות חברתיות כמו פייסבוק, אינסטגרם ועוד רשתות. תוכלו לעקוב אחרי סמס, שיחות טלפון, ביקור באתרי אינטרנט, ועוד הרבה מאוד אפשרויות והכל בזמן אמת וללא ידיעתו של בן הזוג.

אפליקציה 2  - מעקב אחרי טלפון אחר עם uMobix

יש עוד תוכנות שאפשר להשתמש בהן על מנת לעקוב אחרי הטלפון של בן זוגכם. תוכנה נוספת למעקב, היא uMobix. הממשק ידידותי, ההתקנה די מהירה ויש תוכניות סבירות לבחור מהן, אך היא לא אפליקציה למעקב אחרי בן זוג חינם. בנוסף אין הקלטת שיחות. מבחינת המנוי ברגע שתרכשו אותו הוא יעבוד עבור מכשיר אחד בלבד, כך שאם תרצו לעקוב אחר עוד טלפון מסיבה כלשהיא תצטרכו לרכוש עוד מנוי עבור הטלפון השני. בסך הכול תוכנה סבירה, שתוכלו לעקוב בעזרתה, אך המינוס של חוסר היכולת להקליט שיחות הוא בעייתי. בהנחה שלא תוכלו להקשיב לשיחה בזמן אמת אתם עלולים לפספס מידע שעשוי להיות משמעותי עבורכם.

אפליקציה 3 - Geofinder

תוכנה שכשמה כן היא עוקבת אחר המיקום של בן הזוג. זה די פשוט, מכניסים את מספר הטלפון של בן הזוג והתוכנה שולחת לו סמס עם קישור למעקב. אם בן הזוג ילחץ על הקישור תקבלו את המיקום. לא תצטרכו להתקין אותה על הטלפון שאתם עוקבים אחריו, אך זה גם דורש מאדם השני סוג של לאשר. זה עיקר היכולת שלה. החסרונות הם תכונות מוגבלות בהשוואה לתוכנות האחרות. היא לא תעקוב אחרי בן הזוג ברשתות החברתיות, ואין לה את כל הפיצ'רים המדהימים שיש לחלק מאפליקציות המעקב המובילות. בסך הכל חוץ מהמיקום היא לא תגלה לכם את האמת על כל מה שאתם צריכים לדעת.

לסיכום

כולנו הינו רוצים לסמוך ולהאמין שאין לנו סיבה לדאגה. אך אם אתם מודאגים לגבי בני זוגכם ונמצאים בחוסר וודאות וניחושים לגבי מה שמתרחש במערכת היחסים שלכם, בעזרת תוכנת מעקב אחר בן זוג תוכלו פשוט לדעת את האמת. עם אפליקציית mSpy  אתם יכולים להפסיק לדאוג ולדעת בדיוק מה קורה ועם מי.