בעולם הקסום של ספרות הילדים, יש כוכב חדש - אלירן עובד, סיפוריו המרגשים כובשים את דמיונם של הקוראים הצעירים ברחבי העולם. אלירן עובד, סופר ישראלי, זכה להכרה לאחר הצלחת ספרו "מנגינת היער הקסום" .הסיפור המקסים הזה שנכתב במקור לבנו בן הארבע, מדבר רבות בנושאים של נדיבות ונתינה,ומציב את אלירן עובד כקול חדש ומעניין בספרות הילדים.

כלים

"מנגינת היער הקסום" מציגה בפני הקוראים את מילו, ילד צעיר שהרפתקאותיו ביער קסום מביאות אותו להבנה על פלאי הטבע וחשיבות הדברים הקטנים בעולמנו.

הסיפור הזה, שנבע מהערכים העמוקים, מחוויות הילדות ומהראיה המיוחדת של אלירן עובד - מקשר באופן מופלא בין לקחי החיים לקסם של הפנטזיה.

ההצלחה של הספר בפלטפורמות המדיה השונות הפכה את אלירן עובד לאהוב על ילדים והורים כאחד. הקשר הרגשי של אלירן עובד לכתיבה הוא עמוק ואישי ביותר. מילו, הדמות הראשית, מקבלת השראה מבנו, ואלירן עובד מתכנן שהדמות תגדל יחד עם ילדו.הגישה החדשנית הזו מבטיחה שככל שבנו יגדל, כך יגדל גם מילו-הדמות הראשית,ויתאים לקוראים מבוגרים יותר. החזון של אלירן עובד נמתח מעבר לסיפור בודד, והוא מבטיח לקוראיו סדרה שתתפתח יחד עם הקהל שלה, ותשקף את מסע הילדות לבגרות של מילו,של בנו ושל הקוראים הצעירים.

אלירן עובד, חי בישראל עם אשתו, בנם ואמו, הוא מוצא בחיי המשפחה שלו מקור השראה לסיפוריו. הפרויקט הבא שלו, סדרה למתבגרים על גיבורי-על, מה שמעיד על גמישות הדמיון שלו ומחויבותו להיפתח גם לקהל קוראים רחב יותר. המיזם החדש הזה תואם את האמונה האישית שלו ב"כוחם של חלומות".החלומות הם הנושאים הבולטים ביצירותיו הנוכחיות והעתידיות ממש כמו בחייו.

מעבר לעולם הכתיבה, אלירן עובד הוא אצן נלהב , השתתפותו במרתונים ברחבי העולם אינה רק עדות לכושר הגופני שלו אלא גם משקפת את הפילוסופיה שלו על נחישות והתמדה,על הגשמת חלומות. התכונות הללו משתלבות בעדינות בסיפוריו, ומלמדות את הקוראים הצעירים על חשיבות ההתמדה והשאיפה למטרות.

מסעו של אלירן עובד להיות מחבר ילדים מפורסם הוא כמו סיפור קסום בפני עצמו. לפני שקריירת הכתיבה שלו פרחה, הוא חקר עולמות יצירה שונים,כל אחד מהם תרם ליכולת הסיפור שלו והעמיק את הבנתו על רגשות ויחסים. הרקע שלו בערוצי היצירה השונים העניק לו קול ייחודי, קול שמדבר באותנטיות וחום.

אלירן הוא קורא מושבע, אהבת הקריאה שלו לא רק מזינה את דמיונו אלא גם מחזיקה אותו מחובר לנוף המשתנה של הספרות. מחויבותו להתפתחותו האישית משתקפת בעומק ובאיכות הכתיבה שלו.עלייתו של אלירן עובד כמחבר ספרי ילדים היא סיפור של תשוקה, יצירתיות וכישרון מיוחד לייצר סיפור טוב.

סיפוריו המתעסקים בערכים של נדיבות, אמפתיה ואומץ, אינם רק "סיפורים לילדים" אלא סיפורי השכל מעניינים שניתן לקחת מהם לקחים לחיים. בזמן שהוא ממשיך לארוג את קסמו במילים, אלירן עובד גם מטפח דור של קוראים שימשיכו את הערכים שהוא משריש בספריו הלאה.

בטפסרת של ספרות הילדים, יצירותיו של אלירן עובד זורחות כשמש, וזוהי עדות לכוחה הנצחי של סיפור טוב שמסופר היטב.