חודשי החורף מלאים בקסם מיוחד המאפיין את התקופה הזו בשנה. מצד אחד אפרוריות המלווה בתחכום וחוסר ודאות ומצד שני ילדים המקפצים על שלוליות, טיפות הגשם הדואגות לשטוף לנו את הרכבים בחינם וכמובן העובדה שהכינרת היקרה שלנו מתמלאת לקראת עוד שנה של שימוש מוגזם במים. אם יש משהו שיכול לחמם לנו את החורף יותר מתנור ספירלה 3 שלבים מפנק בסלון זה כמובן אירוע משמח כמו יום הולדת למשל. אם יש ליקיריכם יום הולדת בחורף כדאי יהיה לכם לבחון את המתנות המפנקות הללו שיחממו להם את הלב ואת החורף.

כלים
אילוסטרציה (freepik)
אילוסטרציה (freepik)

מגוון מתנות יום הולדת מומלצות לחודשי החורף:

  • חוויה קולינארית גדולה מהחיים – רוצים לפנק מישהו קרוב שיש לו יום הולדת בחורף והוא ממש אוהב אוכל טעים? תוכלו לפנק אותו באמצעות שובר לארוחה מפנקת במסעדה או אפילו בסדנת אוכל מדליקה שכוללת גם ארוחה מפנקת.
  • גיפט קארד – אף פעם לא מתיישן – אם יש מתנה שאין לה עונה בשנה ואף פעם לא מתיישנת היא כמובן גיפט קארד. שזה אומר לרוב: כסף נטען בתוך כרטיס מגנטי מדליק (או שובר דיגיטלי) שניתן לנצל אותו בבית העסק כאילו רכשתם מוצרים עכשיו בחינם (מתנה אחרי הכול). ישנם אפילו גיפט קארדים שתוכלו להטעין ולזכור בהטבות מיוחדות.
  • צימר מפנק – איך אפשר שלא לכלול צימר ברשימת מתנות מפנקת לחורף? ישנם צימרים מיוחדים ומדליקים המתאימים במיוחד לאירוח בחורף. צימרים אלה מחוממים עם תנורים מיוחדים ומספקים מתקני ספא וג'קוזי מחוממים שיהפכו את השהות לנעימה ומיוחדת. עיסוי מפנק מתנת... – אין כמעט אדם שלא אוהב מסאג'. עם עיסוי מפנק במתחם ספא תוכלו לספק לו טיפול שיתרום להרגעת הגוף והפגעת מתחים ולחצים שונים, תוך שהוא יוכל ליהנות גם ממתחמי הספא במתחם בדרך כלל (בהתאם למקום שתבחרו).
  • כרטיס להופעה – אם אתם יודעים על אמן שיקיריכם ממש אוהב תוכלו לקנות לו מתנה ליום הולדת – כרטיס להופעה של אותו אמן. זה יכול להיות זמן, סטנדאפיסט, אמן חושים ועוד.
  • בגדים חדשים לחורף – חודשי החורף הולכים ומתקרבים וכמתנה ליום ההולדת זה רק הגיוני שתוכלו לקנות ליקירכם בגדים חמים ואופנתיים לחורף. הוא גם ירוויח תוספת חדשה לקולקציית החורף שלו וגם יוכל ליהנות ולהתחמם בחורף עם מתנה המתאימה לרוח התקופה.
  • סידור פרחים מיוחד – הפתיעו את יקיריכם עם תפאורה מיוחדת בבית ביום ההולדת עם סידור פרחים מיוחד. תוכלו לבחור את הפרחים האהובים על בן/בת הזוג ולמלא את הבית בפרחים, שוקולדים, יין טוב ואולי אפילו ארוחת ערב רומנטית.
  • סט קרמים מפנק במיוחד – גם גברים וגם נשים יכולים ליהנות מקרמים ומוצרי טיפוח שונים.
  • ארוחת בוקר זוגית בטבע – הזמינו ארוחת בוקר זוגית ופנקו את בן/בת הזוג שלכם בהליכה לים או למקום יפה ושקט בטבע שתוכלו ליהנות בו מהזוגיות שלכם ומהאווירה מרגיעה ומיוחדת של הטבע בשילוב אוכל טעים ופתיחה נהדרת של יום הכיף שלכם.
  • סיור ביקב – אווירה אותנטית ומרגיעה עם סיור ביקב נפלא. תוכלו לטעום את היין המיוחד עם הטעם העשיר והארומטי כאשר בדרך כלל תוכלו גם להוסיף ארוחה מפנקת או לכל הפחות טעימות עם גבינות במגוון סוגים.

לסיכום:

יום הולדת בחורף הוא יום ההולדת המיוחד ביותר. עם המתנות המיוחדות תוכלו לעשות טוב על הלב ליקיריכם וללא ספק לחמם להם את החורף ואת הלב.