הושק קמפיין חדש לתושבי הערים המעורבות בבחירות המוניציפליות הקרובות

כלים
קמפיין חדש לתושבי הערים המעורבות בבחירות המוניציפליות הקרובות
קמפיין חדש לתושבי הערים המעורבות בבחירות המוניציפליות הקרובות

ארגון יוזמות אברהם פתח הבוקר בקמפיין ארצי המיועד לתושבי הערים המעורבות בקריאה להצביע למפלגות תומכות בחיים משותפים תחת הכותרת: "הקול שלי יקבע: העיר שלי שווה". במסגרת הקמפיין ישודרו תשדירי רדיו בדיבובו של אבי מלר, ויופץ סרטון בקריינותו.

מטרת הקמפיין היא לעודד את תושבי הערים המעורבות לתמוך ולדרוש מהמפלגות הרצות בבחירות המוניצפליות להתייחס לאופי הייחודי של הערים הללו - ולהציג תכניות ייעודיות לחיים המשותפים בעיר. הקמפיין מתכתב עם ההצלחה הגדולה של נבחרות הכדורגל הישראליות בקיץ האחרון, אשר בהן מתקיים מרקם של חיים משותפים. בסרטון המוביל של הקמפיין ובתשדיר הרדיו בדיבובו של מלר מתואר יום שגרתי במשרד כשידור ספורט ובסופו אומר מלר: ״זה עובד כל כך יפה בכדורגל, למה שזה לא יעבוד בכל התחומים״.

מיוזמות אברהם נמסר: "עיר שווה היא עיר טובה יותר לכל תושביה. הערים המעורבות בישראל חוו קשיים גדולים מאז הבחירות האחרונות לרשויות המקומיות. כעת, כשכולנו מרגישים את ההשלכות של התחזקות הכוחות הקיצוניים בעקבות הבחירות הארציות, ישנה הזדמנות להשפיע באמצעות הבחירה הדמוקרטית על המצב בערים אלה. אנחנו קוראים לתושבי הערים המעורבות להצביע למועמדים שמקדמים שוויון בעיר, לטובת חיזוק הערים והיחסים בין התושבים".