שירותיה של חברת ניקיון הינם מהשירותים הפופולריים ביותר בישראל ובעולם בכלל. אלה יכולות לסייע גם בניקיון בתים פרטיים אך גם בניקיון משרדים, מפעלים ובתי עסק שונים.

כלים
חברת ניקיון
חברת ניקיון

חברת ניקיון מקצועית מספקת מגוון רחב של שירותים משלימים ולא רק ניקיון רגיל. לדוגמה: חברת הניקיון יכולה לספק לכם עובד ניקיון מספר פעמים ביום/שבוע/חודש בהתאם לצרכים שלכם ויכולה גם לספק שירותי ניקיון ופוליש עם מכונות ניקיון. חלק מחברות הניקיון אף מתפתחות לחברות תחזוקה הכוללות שירותים משלימים נוספים כמו שירותי הדברה, טיפול בתקלות במבנה וכו', אך מרבית חברות הניקיון יתמקדו בשירותים אלה וירחיבו את השירותים בתחום זה: ניקיון חלונות בגובה, ניקוי שטיחים, פוליש והברקה ועוד.

מדוע חשוב לשכור חברת ניקיון לעסק?

שמירה על משרד או בית עסק נקי משפיע בצורה ניכרת על המוניטין של העסק והאופן שבו תופסים אותו העובדים והלקוחות. אלה השוהים במקום, בין אם מדי יום ובין אם לביקור קצר, צריכים ליהנות משהות נעימה, מסודרת ונקייה. על כן חשוב לשמור על המתחם נקי. כמו כן מתחם מלוכלך, מאובק או לכלוך שנשאר על הרצפה כמו מיץ שנשפך או קליפות פרי למשל – עשויים לגרום להחלקה ונזק בריאותי לעוברים במקום וחושף את בית העסק לתביעות. במקומות מסוימים כמו מפעלים, מעבדות, מתחמי ייצור ואחרים חשוב לשמור על הניקיון באופן שוטף על מנת לשמור על סביבה סטרילית כחלק מתקנות משרד הבריאות.

איך נבחר חברת ניקיון למשרד?

  • שירותים – אילו שירותים חברת הניקיון מספקת ומה אתם צריכים? האם היא יכולה לספק לכם מנקה בתדירות ובשעות שאתם צריכים? האם אתם זקוקים לשירותי ניקיון מיוחדים כמו ניקוי חלונות בגובה למשל? וכו'.
  • המלצות – חשוב לבדוק את ההמלצות של החברה כפי שבודקים המלצות על כל איש מקצוע או חברה לפני הזמנת השירות שלה. בוודאי כאשר יש הצורך בשירות קבוע של החברה. אל תסתפקו רק בהמלצות שבאתר החברה אלא בדקו המלצות בגוגל ביזנס, ברשתות החברתיות ואפילו מבעלי משרדים ועסקים באזור שלכם שיכולים להמליץ לכם על חברת ניקיון טובה ואמינה.
  • מחיר – שכירת חברת ניקיון באופן קבוע מצריכה סעיף נוסף בהוצאות החודשיות. לכן קחו בחשבון את העלות של השירות, ממה הוא מורכב ומה תוכלו לספק בתמורה.
  • אישורים – במידה ונדרש שירות מיוחד כמו שירותי ניקיון בגובה למשל צריך הסמכה מקצועית ואישור לעבודה בגובה.
  • יחס – קבעו פגישה עם נזיק החברה או הזמינו אותו אל המשרד/בית העסק ובדקו את היחס שלו אליכם, מה ההרגשה שלכם אומרת?

התאימו את השירות לצרכים שלכם:

בסופו של דבר חשוב יהיה להתאים את שירותיה של חברת הניקיון לצרכים שלכם. חלק מהלקוחות זקוקות לאיש ניקיון לאורך כל הזמן, אחרים לשעתיים ביום ואחרים לפעם בשבוע למשל. חלק מבתי העסק יזדקקו לשירותי ניקיון מתקדמים או פוליש והברקה עם מכונה ייעודית ואחרים עשויים להספק בשטיפה רגילה.