העיר תל אביב היא עיר ללא הפסקה, כלומר חיי הלילה שוקקים בדיוק כמו ביום. בעיר יש אינספור בניינים רבי הקומות, שבהם יש חדרי מדרגות רחבים ודירות פאר, חדרי כושר מעוצבים, חדרי מגורים, וכן בניני משרדים ענקיים מלאי חדרי שירותים וחדרי מדרגות, מכיוון שכך, אין מנוס להזמנת חברת ניקיון. חברת ניקיון מתאימה תוכל לנהל ולפקח על הנקיון של הדירות, המשרדים, חדרי המדרגות, ועוד.

במאמר זה נדבר על איך בוחרים חברת ניקיון בתל אביב, כזו שצליח לעמוד בכל היעדים?

למה צריך חברת ניקיון בתל אביב?
בתל אביב יש מגוון רחב של עסקים וכדי לגרום לאנשים להיכנס אליהם הם צריכים להיות נקיים, כמו כן סביבת עבודה שהיא נקייה ומסודרת יותר מעלה את תפוקת העבודה של העובדים, לכן בכל מקרה כדאי לדאוג כי סביבת העבודה תהיה נקייה. אחת השאלות שרבים שאלים את עצמם היא מי ינקה, אז ישנן שתי אופציות מנקה עצמאי או חברת ניקיון.

מה היתרונות של חברת ניקיון?

  • ניקיון מקצועי – חברת ניקיון עדיפה על מנקה עצמאי, מפני שני סיבות עיקריות, שחברת ניקיון יכולה לנקות היטב את הבניין או המדרגות, שכן לעיתים גם מדובר בניקיון קשה ביותר כמו ניקיון אחרי שיפוץ או ניקיון לאחר שריפה, אז בכל אלו מדובר בניקוי שהוא קשה במיוחד המצריך עבודה של

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK
 , שהיא טובה במיוחד.
  • מגיעים בזמן –חברת ניקיון מגיעה בזמן לכל מקום, במידה והמנקים אינם יכולים להגיע, אז החברה תמיד יכולה לשלוח מנקים חדשים,. והם יכולים להבטיח עבודה קבועה.
  • ביטוח לעובדים – ביטוח עבודה הוא עניין חובה בנושא של ניקיון, אז חברות ניקיון העובדות בצורה מסודרת מבחינה חוקית, ולכן לכל העובדים יש ביטוח תאונות. במידה ולעובד מתרחשת תאונה במהלך הניקיון, כמו חבלה או החלקה, הביטוח משלם את עלות הטיפול, ולא וועד הבית עצמו. כמו כן ישנם גם תשלומים נוספים שיש לשלם כמו ביטוח לאומי, כך שמעבר לעבודה עצמה אינכם צריכים לשלם דבר כי הכל כלול במחיר אותו אתם משלמים מלכתחילה.
  • ניקוי ללא איחורים או הברזות  – רבים השוכרים את שירותיהם של מנקים נתקלים בעובדה המצערת כי לאחר קביעה ניקיון עם המנקה, שעה ויום, הם נאלצים להישאר עם בית מלוכלך, חברת ניקיון מבטיחה כי במידה ועובד אינו יכול להגיע, היא תצליח להביא עובד מחליף במקומו ובכל מקרה הבית יהיה נקי.
  • מקצועיות – כאשר מדובר על חברת ניקיון, תוכלו להיות בטוחים כי הניקיון מקצועי, אז חשוב לציין כי לחברת ניקיון יש ציוד מקצועי, על מנת להבטיח כי הניקיון יבוצע כמו שצריך. למנקה שמגיע הביתה ללא ציוד מקצועי ובדרך כלל הוא משמש במטאטא ויעה אז לעובד ניקיון טוב אין סיכוי לבצע עבודה מעולה כמו חברת ניקיון מקצועית.
  • אמינות – על חברת ניקיון ניתן לסמוך מבחינת אמינות, כי כל העובדים המועסקים עברו מבחני אמינות. ישנן חברות ניקיון, המעסיקות אך ורק עובדים מומלצים ועם תעודת יושר, המעידה על אמינותם. דבר זה חשוב במיוחד, אם אתם מעוניינים לנקות משרדים בעבר המכילים מוצרים יקרי ערך.
  • חסרונות חברת ניקיון

    • מחיר – המחיר של חברות הניקיון הוא יקר מרוב עובדי הניקיון המועסקים בשל חומרי הניקיון היקרים.
    • העדר אדם קבוע – לא תמיד חברות הניקין יכולות להשיג אדם קבוע ולכן אין את הקשר האישי עם עוד ניקיון קבוע שמכירים.

    יחד עם זאת חשוב באותה נשימה ומר את החסרונות שקיימים בעוזרות ניקיון

    • יכולות להבריז – עוזרות ניקיון יכולות להבריז, ולהשאיר את הבית מלוכלכך במקרה  של חברת ניקיון שיכולה להביא תחליף לעוזר ניקיון.
    • חוסר אמינות – לא ניתן להשאיר את עוזרי הניקיון לבד בייחוד כאלו שהזמנו מקבוצות כלשהן לעיתים מגלים כי הם אינם יודעים לנקות כלל או שהניקוי לא מקצועי.

    איך לבחור חברת ניקיון?

    אזורים – דבר ראשון יש לבדוק כי חברת הניקיון המומלצת או קוראים עליה חוות דעת עובדת בתל אביב, אך ניתן גם לבחור חברות ניקיון שעובדות במרכז, ומין הסתם גם באזור תל אביב.

    שירותים – לא כל חברות הניקיון מצליחות להעניק שירותי ניקיון בחלק זה נציין את כל הסוגים של חברות הניקיון, כגון:

     

    • ניקוי רצפות

    חברות הניקיון משתמשות במכשור מקצועי לניקיון, אז יש צורך להתאים אותו לרצפת הבית, שכן הוא מלטש את המרצפות מכתמים, הכי טוב לבצע את הפוליש כאשר הבית ריק, אך ניתן לבצע אות גם בבית מלא ברהיטים שניתן להזיז אותם.

    • ניקוי דלתות ומשקופים

    זהו ניקוי שלא מבוצע בדרך כלל הוא מבוצע על ידי חברת ניקיון תוך התאמה של חומרים ייחודיים.

    • ניקוי ארונות מסביב ומבחוץ

    חברת ניקיון יסודות תציע שירותי ניקיון בכל הבית שירותים אלו כוללים ניקוי ארונות, על ידי חומרים ייעודיים מבפנים ומבחוץ.

    כמו כן אם כבר מזמינים חברת ניקיון מקצועית חשוב מאד לבחור חברת ניקיון עם שירותים נוספים, כמו ניקוי ספות למשל.

    מקצועיות – אל תתפשרו על מקצועיות, אז חפשו חברת ניקיון שמתמחה בסוג הניקיון שרציתם ועם רישיון ותעודה המעידה על כך.

     

    • שימוש בחומרי ניקיון ויעילה וטובה – חשוב שחברות הניקיון יבצעו עבודה מעולה עבודה כזו תהיה בהתאמה של חומרי הניקיון לרהיטי הבית ודאו כי חברה משתמשת בחומרי ניקיון לפי הוראות היצרן.
    • ביטוח – חשוב כי לחברה יהיה ביטוח הביטוח יכול להגן מפני תאונות עבודה  לצוות ולכלי העבודה וכן מנזקים שעלולים להיגרם לרכוש שלכם.
    • תיאום ציפיות – חשוב לתאם את הציפיות יחד חברת הניקיון ולחתום על חוזה הכולל את כל האותיות הקטנות. מאמר זה יעזור לכם לבחור את חרת הניקיון הטובה ביותר והמתאימה ביותר לצרכים שלכם. 

    העיר תל אביב היא עיר ללא הפסקה, כלומר חיי הלילה שוקקים בדיוק כמו ביום. בעיר יש אינספור בניינים רבי הקומות, שבהם יש חדרי מדרגות רחבים ודירות פאר, חדרי כושר מעוצבים, חדרי מגורים, וכן בניני משרדים ענקיים מלאי חדרי שירותים וחדרי מדרגות, מכיוון שכך, אין מנוס להזמנת חברת ניקיון. חברת ניקיון מתאימה תוכל לנהל ולפקח על הנקיון של הדירות, המשרדים, חדרי המדרגות, ועוד.