שיטת DHI (Direct Hair Implant) להשתלת שיער נחשבת לשיטה המתקדמת כיום בכל העולם. בשיטה זו נעזרים הרופאים בטכנולוגיה חדשנית ועדכנית. כזו המבטיחה תוצאות טבעיות ומראה של שיער שופע ומלא ששב להופיע על הקרקפת.

השתלת שיער
השתלת שיער

 

אחד מהמרפאות המומחות בתחום היא הייר טורקיי מטורקיה. תהליך השתלת ה-DHI במרפאות של הייר טורקיי מבטיח למטופלים בסופו קו שיער טבעי וצפיפות גבוהה של שיער. זאת, כאמור, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים חדישים ובהם, בין היתר, שימוש בעט ייחודי המאפשר דיוק בהשתלת זקיקי השיער על גבי הקרקפת.

יתרונות השתלת שיער בשיטת DHI

שיטת ה-DHI מבטיחה רמת שרידות גבוהה של זקיקי השיער. זאת בהשוואה לשיטות אחרות של השתלות שיער הנערכות במרפאות אחרות בישראל ובמקומות נוספים ברחבי העולם.שיטת ה-DHI מאפשרת למנתח ליצור רמת צפיפות גבוהה על גבי הקרקפת. הדבר מתאפשר בזכות מחט המשמשת להשתלה CHOI, כשאותה מחט המוחדרת באזורים הקרחים היא בגודל זהה לגודל זקיקי השיער. לאחר ביצוע הליך ה-DHI המטופלים אינם סובלים מצלקות ופצעים על ראשם הליך ההבראה יותר מהר מפתיחת ערוצים כמו ב FUE שעושה טראומה לראש (4000/5000 ניקוים עם להב בחצי שעה/שעה). ההליך הרפואי אינו נעשה באמצעות אזמל והוא אינו מצריך פתיחת ערוצים בכדי לבצע השתלת זקיקי שיער. בתהליך DHI זקיקי השיער אינם נפגעים. כל זקיק שיער נכנס אל תוך אותה עט שקוטרה כקוטר זקיק השיער לא דוחפים אותו יחד עם פינצטה מתחת לעור. הדבר מאפשר למנתח להימנע מפתיחת גומות גדולות יותר מקוטר זקיקי השיער. מה שמאפשר, כאמור, השתלה בעלת צפיפות מרבית. הליך השתלת שיער DHI מאפשר להשתיל כ-5,000 זקיקי שיער בסשן במידה ויש לכם צוות מתאים במספר ובמיומנות. כמות זו מבטיחה אחוזי הצלחה גבוהים לעומת שיטות אחרות ולבטח בהענקת מראה טבעי עבור כל מושתל.

השוואה בין השתלת שיער בשיטת DHI לעומת שיטת ה-FUE

DHI:

שליטה הזווית ההשתלה: למנתח מתאפשר לשלוט באופן מדויק בזווית ההשתלה של כל זקיק שיער וזאת בזכות המכשור החדיש בו עושים שימוש המנתחים. מה שמאפשר לכל שערה לגדול בכיוון הרצוי.

מהירות השתלה: בשיטת DHI המהירות יותר איטית אך מדויקת, לכן רוב המרפאות לא מציעות אותה כי הפתרון ל DHI מהירה היא צוות גדול, אצלנו בהייר טורקיי יש 5 אנשי צוות בתהליך החדרת הזקיקים ומסיבה זו ההשתלה אפילו יותר קצרה  מהשתלה של FUE 6 עד 7 שעות כולל הפסקת צהרים אתם מסיימים. המהירות כמובן תורמת לשרידות הזקיקים.

כמות זקיקי השיער בכל ס"מ מרובע אחד: עד 100 זקיקים. מבלי להשפיע על אספקת הדם בקרקפת.

קוטר העט: בקוטר זקיקי השיער.

FUE:

שליטה הזווית ההשתלה: השתלת זקיקי השיער לא נעשית אחד לאחד כפי שהדבר נעשה בשיטת ה-DHI. מכאן שהשליטה על זווית השתלת כל זקיק רחוקה מלהיות מלאה.

מהירות השתלה: פתיחת הערוצים אורכת כעשה, במקומות פרמיום החלק הזה יעשה על ידי הדוקטור עצמו, והחדרת הזקיקים נעשית עם פינצטה על ידי הטכנאים לאחר שהחורים פתוחים. לפעמים יש זיהומים בגלל שהפצעים תוך כדי מגלידים בנוסף פתיחת הערוצים יותר טראומתית לעור.

כמות זקיקי השיער בכל ס"מ מרובע אחד: עד 60 זקיקים בלבד.

קוטר העט: פתיחת הערוצים באמצעות מכשור שמוביל לערוצי השתלה הגדולים מקוטר הזקיקים.

 

לפרטים נוספים הנכם מוזמנים לבקר באתר הייר טורקיי: https://hairturkey.co.il

מידע למאמר מאתר HEALTHLINE:https://www.healthline.com/health/dhi-hair-transplant