במהלך השירות הצבאי יכולות להיווצר להן כל מיני הזדמנויות שונות שחובה לנצל אותן. כמו שהצבא נעזר בכם בכל מיני תפקידים שונים, כך בדיוק גם אתם תוכלו להיעזר בצבא. אם תנצלו את מה שהצבא נותן במהלך השירות הצבאי, תוכלו לסיים את השירות עם סיפוק אדיר. זה לא בהכרח חייב להיות קשור לתפקיד שאותו איישתם במהלך שירותכם בצבא. השלמת בגרויות היא אחת מהאפשרויות הנפוצות ביותר לכל חייל בצבא. חיילים שהתגייסו לצבא עם בגרות חלקית יכולים להשלים את החוסרים במהלך השירות הצבאי.

כלים
קרדיט תמונה: freepik
קרדיט תמונה: freepik

 

מדוע הצבא מאפשר להשלים בגרויות?

יכול להיות שנראה לכם כי הצבא יעשה הכל על מנת להקשות עליכם במהלך השירות הצבאי. הגישה הצבאית היא שונה בתכלית מכל גישה אחרת שאותה יצא לכם לראות במהלך חייכם. אך עדיין האינטרס של הצבא יהיה לעזור לכם בכל מקום ובכל דרך שבה הוא יכול. השאיפה של המערכת הצבאית תהיה שמהצבא יצאו חיילים מלומדים, כאלה שכל ההזדמנויות יהיו פרוסות בפניהם. ברגע שאתם יוצאים מהצבא ללא תעודת בגרות תתקשו למצות את היכולות שלכם. מהסיבה הזאת הסיבה מאפשר לחיילים להשלים בגרויות במהלך השירות שלהם.

איך משיגים אישור להשלמת בגרויות?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות למשקית ת"ש על מנת שהיא תגיש בקשה בשמכם. כל עוד לא אמורה להיות בעיה מסוימת לעשות זאת, הצבא יתגייס לטובת ביצוע המשימה. כמובן שיכולים להיות כל מיני מועדים שונים במהלך השנה שיהיו בעייתיים להשלמת בגרויות. יהיה עליכם לבחון את הטיימינג הנכון להגיש את הבקשה, כך תוכלו להגדיל את הסיכויים שהיא תתקבל. לאחר שתבצעו השלמת בגרויות בצבא תוכלו לראות כי כל מיני אפשרויות אחרות יהיו פרוסות בפניכם. תנסו לקבל את האישורים השונים מוקדם ככל האפשר כאשר החומר עוד טרי אצלכם בראש.

היכן משלימים את הבגרויות בצבא?

לצבא יש שיתופי פעולה עם בתי ספר בתל אביב ובערים אחרות שבהם אפשר ללמוד. מעבר לכך לצבא עצמו יש שלוחות שונות שאליהן הוא מפנה חיילים שרוצים לשפר בגרויות. המטרה היא להביא את החיילים למצב שבו הם מרגישים כי השירות הצבאי היה מספק. היה מספק גם מבחינת התפקיד שאותו הם עשו, וגם מבחינת הזמן שאותו הם השקיעו. נדגיש כי תלמידים שלא שיפרו את הבגרויות בצבא, יכולים לעשות זאת עם כספי הפיקדון. הכי חשוב שתביאו את עצמכם למצב שבו כל האפשרויות ניצבות לפניכם.

עדכונים אחרונים

ינו 29, 2024

מקצועות מבוקשים ומתגמלים לשנת 2024

גם על רקע המלחמה, שוק העבודה ממשיך להתפתח ויוצר הזדמנויות חדשות במגזרים שונים. בתקופת…
נוב 30, 2023

שליטה באמנות האנימציה: המשמעות של קורסי אפטר אפקטס במכללות לאנימציה

בתחום כמו אנימציה, חשוב להישאר מעודכנים תמיד. ככל שהתעשייה מתפתחת, כך גם הכלים והטכניקות…
אוק 24, 2023

התפקיד המכריע של ההכנה בתהליך החטיבה: הדרכת תלמידי כיתות ו' מחוננים

להכנה לחלוקה יש תפקיד מכריע בהדרכת תלמידי כיתות ו' המחוננים. תהליך זה חיוני כדי להבטיח…
אוג 03, 2023

מה חשוב ללמוד כשיוצאים לעבודה בהייטק

בעולם הטכנולוגיה המתפתח במהירות, חיוני להישאר בקדמת העקומה ולהצטייד בכישורים ובידע…
מרס 01, 2023

כל מה שחשוב לדעת על לימודי ניהול

תוכנית הלימודים בתואר ראשון בלימודי ניהול עוסקת בתיאוריות ובפרקטיקות של הניהול העסקי.…
ינו 16, 2023

סטודנטים? כך תקלו על עצמכם בתואר

לימודי תואר ראשון הם חוויה מרתקת ומעצימה, אבל גם תובענית מאוד.