ערכנו בדיקות מקיפות במטרה לאתר את המלונות המומלצים והטובים ביותר בעיר הנופש של ישראל. הנה המלונות הטובים והמומלצים ביותר אשר יתאימו גם לחופשות משפחתיות עם הילדים, גם לחופשות עם חברים וגם לחופשות זוגיות ורומנטיות.

 

קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS
קרדיט תמונה: DEPOSITPHOTOS

 

רשימת מלונות מומלצים באילת

כאשר מתכננים חופשה בעיר אילת, אחד מהשלבים הראשונים בתהליך הוא בחירת מקום הלינה שבו נעביר את החופשה. אין ספק כי חיפוש בתי מלון באילת עשוי להיות לעיתים מתיש ומסורבל ולכן על מנת לפשט בעבורכם את הנושא, ריכזנו כאן 8 מלונות מומלצים באילת לשנת 2022, כולל הסבר קצר על כל מלון ויתרונותיו.

 

מלון דן אילת

מדובר באחד מהמלונות הגדולים והיוקרתיים של אילת ובו מעל ל-300 חדרים. במלון תמצאו בין היתר ספא, חדר כושר, מועדון ילדים וגם בריכות שחייה, מגרשי סקווש, מסעדות מצוינות וחוף ים צמוד.

 

רויאל ביץ אילת

זהו למעשה מלון הדגל של רשת ישרוטל בעיר אילת. במלון תמצאו ספא עם למעלה מ-70 טיפולי יופי ובריאות שונים וגם אולמות לכנסים ואירועים. בנוסף בבית מלון רויאל ביץ' אילת יש גם טרקלין נשיאותי מפואר ומעוצב, חדר כושר, סאונה, ג'קוזי, חלל למנוחה, מתחם בריכות ועוד.

 

לאונרדו פלאזה אילת

למלון זה יש לא מעט יתרונות כמו למשל בריכת השחייה היפה שתמצאו בו, הסאונה וחדר הכושר, טיפולי העיסוי המפנקים וגם העובדה שכל החדרים במלון משקיפים אל הים. המיקום של מלון לאונרדו פלאזה מעולה והוא קרוב מאוד לאזור המרכזי של העיר.

 

לגונה מקבוצת ישרוטל

מלון הכל כלול אשר מתאים למשפחות עם ילדים קטנים אך גם לזוגות. בבית מלון לגונה תמצאו חדרים גדולים ומפנקים וגם לובי בר שבו ניתן להזמין מגוון מאכלים ושתייה. בנוסף המלון מציע מועדון ילדודס ופלייזון, חדר כושר וסאונה ועוד מגוון מתקנים לרווחת האורחים אשר מגיעים להתארח במקום.

 

מלון פאלמס אילת

במלון זה יש חדרי אירוח מרווחים למדי וגם ארוחת בוקר ישראלית וטעימה. תוכלו למצוא בו גם בריכה שחייה למבוגרים ולילדים ואפילו מועדון ילדים.

 

מלון אמריקנה

מלון זה נמצא בחוף הצפוני של אילת, במרחק של 8 דקות הליכה מהחוף עצמו. במלון יש סאונה וג'קוזי ללא תשלום והוא מתאים מאוד לזוגות אשר מחפשים מלון ברמה גבוהה ובמחירים נוחים.

 

אסטרל נירוונה קלאב

מלון חצי פנסיון עם דירוג של 5 כוכבים אשר נמצא במרכזה של העיר אילת. האוכל במלון מעולה והחדרים מעוצבים ויפים. המלון במרחק הליכה משדה התעופה ומתחנת האוטובוס המרכזית.

 

מלון ים סוף

אם אתם בקטע של צלילות באילת, דעו כי במלון זה תמצאו את מרכז הצלילה הגדול והמקצועי – מנטה. פרט לכך במלון יש ספא וחדר כושר, מועדון ילדודס ופלייזון ושלל אטרקציות ומתקנים מעניינים שיהפכו את החופשה שלכם לשונה ומיוחדת.

חשוב לציין כי במתחם המלון יש חנייה ללא תשלום לאורחי המלון וכי יש בבית מלון ים סוף גם חדר ישיבות, אולם כנסים, בית כנסת, בריכות שחייה לגדולים ולפעוטות ועוד.