בשנים האחרונות בכלל ובתקופת הקורונה בפרט תחום הרפואה והמכשור הרפואי מתקדמים ומתפתחים לאין שיעור. באמצעות טכנולוגיה מתקדמת, ישנו שגשוג בציוד רפואי מקצועי, המתאים לכל אדם, מגיש עזרה ראשונה, חובש, אח או רופא. מתוך המגוון העצום, המתקדם והחדשני חשוב מאוד לבחור ולהתאים את הציוד הרפואי עבור צרכי המרפאה.

כלים
קרדיט לתמונה: Canva
קרדיט לתמונה: Canva

חברת אריאל מדיק מספקת ציוד רפואי למגוון קהלי יעד, אוכלוסיית, ארגונים, חברות ומוסדות רפואיים מזה כשני עשורים. אני חורטים על דגלנו את בריאות המטופל, איכות ומקצועיות. כחברה המתמחה בתחום זה, אנו מתרגשים לראות ולחוות את התפתחות וגדילת הטכנולוגיה הרפואית, דיוק המכשור הרפואי והתאמה לכל צורך.

איך לבחור ציוד רפואי?

ראשית, עלינו להגדיר מי האחראי להזמנת הציוד. זוהי משימה שיש לבצע ע״י תשומת לב מקצועית ודיוק. על אותו אדם לבצע מחקר וסקר שוק אשר יבהירו את תמונת המצב וימנעו רכישת ציוד שאינו מתאים או שאינו משתלם עבורנו.

שנית, נרצה שהציוד יהיה מחד קל, נוח ופשוט לשימוש ולתפעול ומאידך – מוצלח, מקצועי ואיכותי עבור המטופל. שילוב של אלו עם המקצועיות של הצוות המטפל יעניקו למטופל את השירות והטיפול הטובים ביותר.

התאמה לסוג הטיפול

עלינו ראשית לבחון את הצורך המדויק; עולם הרפואה מציע מגוון רחב של מוצרים רפואיים חדישים אשר עבור חלק מהנוגעים בדבר, כאשר ניגש לבחירת ציוד מקצועי הדבר יהיה דומה לילד בחנות ממתקים. לא כל הציוד מתאים או נחוץ עבורנו ולכן, יש להגדיר ולתחום את הצורך. על ידי כך, נוכל להבטיח התאמה מלאה של הציוד הרפואי לטיפולים ולשירותים שאנו נותנים.

החברה ממנה נזמין את הציוד

  1. חברה בעלת ותק ומקצועיות מוכחת – כאשר אנו רוכשים מוצרים ככלל ובאופן מיוחד כאשר מדובר בציוד רגיש כגון ציוד רפואי, נרצה להסתמך על חברה אשר באמתחתה רזומה עשיר ומקצועיות.
  2. איכות השירות – חברה שמספקת שירות עבור הלקוחות שלה, כאשר מדובר בציוד רפואי – זו חובה! להכיר בן אדם איתו יווצר הקשר אשר יתן לנו מעשה לכל הצרכים והשאלות גם לאחר רכישת הציוד.
  3. הדרכה ומידע מקצועי על המוצרים – ציוד רפואי הינו ציוד רגיש אשר לעיתים דורש הכוונה מקצועית וזאת כדי לייעל את השימוש בו ולמקסם את יכולתו. הדרכה על הציוד הינה סעיף קריטי בשיקול להזמנת ציוד.
  4. זמינות – אנו רוצים לוודא כי המוצרים זמינים וזמני האספקה אידיאלים עבורנו. בנוסף, נרצה לוודא כי ישנה זמינות של נציג מהחברה איתו נוכל ליצור קשר במידת הצורך גם לאחר ביצוע הרכישה.

הציוד

  1. היצרן – עלינו לברר מיהו היצרן האחראי על הציוד, ממש כפי שאנו בוחרים את החברה ממנה נרכוש אותו. נוכל לשאול שאלות כמו:
  • מאיזו ארץ מגיע הציוד?
  • האם היצרן הינו מוכר בתחומו?
  • האם היצרן ותיק בתחומו?
  • האם היצרן הינו בעל שם בתחום המכשור והציוד הרפואי?
  • ועוד.
  1. איכות – כאשר אנו מדברים על ציוד רפואי, ישנו מנעד רחב של איכויות אשר נרצה לברר. לעיתים אף חברה מסוימת מוכרת מספר מוצרים שונים המשמשים עבור מטרה זהה כאשר חלק מהמוצרים איכותיים יותר וחלק פחות ולרוב, גם המחיר ישתנה בהתאם.
  2. מגוון – האם נוכל לבחור מתוך מגוון אפשרויות? סעיף זה הינו קריטי מפני שהוא מאפשר לנו להתנסות ולבחור את הציוד המדויק עבור צרכינו.