כשמגיע הזמן למכור את הרכב, אנשים רבים לא יודעים איך למכור אותו בצורה הכי טובה. האם לפרסם בפייסבוק, האם לפנות למגרש מכוניות, האם לדבר עם סוחרי רכב מורשים. מאחר שיש כל כך הרבה אפשרויות, אנשים לפעמים לא יודעים מה הדרך הכי טובה. אנחנו פה כדי להסביר לכם איך למכור את הרכב מבלי לצאת פרייארים, כך שתשואה תהיה הגבוהה ביותר שיכולה להיות

מהן דרכי מכירת הרכב הקיימות

כיום יש דרכים רבות למכור את הרכב, וחשוב להכיר את היתרונות והחסרונות שבהן.

לחפש קונה לבד

אנשים רבים מחליטים לחפש קונה לרכב לבד. הם מפרסמים מודעה ביד 2 של מכירת רכב יד שניה, או הפייסבוק. היתרונות של שיטה זו היא השליטה בתהליך: אתם בוחרים את המחיר, את הקונה, את הטיימינג ועוד. אולם, יש להליך זה גם חסרונות רבים.

ראשית, לאנשים שמעוניינים במכירת רכב מהיום להיום, השיטה לא טובה, זאת משום שלוקחת זמן. שני, לרוב לא מצליחים למכור רכב מעל המחירון. מכירת רכב ישן גם מוקשת בשיטה זו. לסיכום, שיטה זו דורשת התעסקות רבה, התעסקות שבדרך כלל לוקחת יותר משאבים מאשר היא חוסכת, ולכן עדיף שלא לבחור בשיטה זו.

ללכת למגרש מכוניות

מגרש רכבים בעצם קונה מכם את המכונית ומוכר אותה. היתרון הגדול הוא שאתם "נפטרים" מהמכונית ברגע שאתם מחליטים למכור אותה, כף שזו מכירת רכב מהיום להיום. החיסרון הגדול הוא שבמגרשים רבים המחיר שמציעים לכם הוא מתחת למחירון. כך, שאתם לא מרוויחים מהעסקה. חיסרון נוסף הוא שצריך לנסוע אל המגרש המבוקש.

סוחר רכב מורשה

סוחר רכב מורשה זו הדרך הטובה ביותר למכור את הרכב. ראשית, הזמן שלכם לא מבוזבז, המוכר מתאם איתכם פגישה ומגיע עד לבית שלכם לראות את האוטו, יציע הצעת מחיר במקום. כך אתם חסכתם את הזמן היקר שלכם. שנית, המחיר שמציעים סוכני מכירות מורשים הרבה יותר משלם, זאת משום שאין בבעלותם מגרש שעליהם לתחזק.

שלישית, משום שסוחרי המכירות מקצועיים, יוכלו לפרסם את הרכב שלכם בצורה טובה יותר וגם מכירת רכב ישן תהא פשוטה יותר. לסיכום, שיטה זו היא השיטה הטובה ביותר הקיימת למכירת רכב. בדרך זו אתם מרוויחים כסף ולא יוצאים פראיירים.

למה אצל קאר אקספרס

אם החלטתם ללכת על הדרך המוצעת, קרי מכירה אצל סוכן מורשה, כדאי להיכנס לאתר קאר אקספרס. קאר אקספרס היא סוכנות רכב הפועלת באישור משרד התחבורה המוכרת את הרכב שלכם בצורה הנוחה ביותר. קאר אקספרס דואגים שיגיע אליכם סוחר מורשה מטעמם עד לבית, יבדוק ויציע הצעת מחיר בחינם באותו המקום.

בקאר אקספרס הערך החשוב ביותר הוא המקצועיות. מאחר שמעסיקים רק סוכני רכב מורשים שיש להם את הידע, העבודה והכירה נעשית בצורה המקצועית ביותר, ולכם אין התעסקות כלל. השירות הוא אישי ואדיב, כך שהחוויה החיובית נשארת לכל אורך הדרך.

במידה והחלטתם למכור לבד - טיפים

אם בכל זאת החלטתם שלא בא לכם להיעזר באיש מקצוע, חשוב שתקראו מספר טיפים שיעזרו לכם לבצע את העסקה בצורה טובה יותר

נקו את הרכב

רכב שנראה טוב הוא רכב שנמכר במחיר גבוה יותר. חשוב שלפני שתפרסמו את הרכב, תנקו ותסדרו את הרכב, כך שהוא יראה טוב בעת הפרסום. אם הרכב יראה ישן, הוא גם יראה לא אטרקטיבי.

תיקון תקלות קלות

לפעמים תיקון תקלות קטנות יכול לעלות את מחיר הרכב בצורה דרסטית. אנשים לא אוהבים לקנות רכב עם תקלות, ולכן תיקונם חשוב. תיקונים אסתטיים יכולים לגרום לאוטו לא להרגיש כמו גרוטאה. ככך למשל ריפוד קרוע. תיקון הריפוד אינו יקר ומשדרג את הרכב.

שקיפות

החוק מחייב אתכם לשקף לקונה את המצב של הרכב. אם לא תנהגו בשקיפות, הדבר עלול לסבך אתכם בצרות משפטיות בעתיד, והתביעה יכולה לגבות מכם מחיר גבוה יותר מהחיסכון בהיעדר שקיפות. לכן, שמרו על שקיפות מלאה לגבי הפרטים החשובים, שיכולים לסבך אתכם בעתיד. במידה ואתם לא בטוחים, תמיד מומלץ לפנות לאיש מקצוע.

אל תעבירו את הרכב לפני שאתם מעבירים בעלות

חשוב מאד להעביר את הבעלות לפני את החזקה ברכב. אם העברתם את החזקה, קרי את הרכב עצמו, ולא העברתם את הבעלות, כל דו"ח, קנס, ועוד, יכול לחול עליכם, וחבל. כדי להימנע מהבעיות, לא צריך לעשות המון וגם אם הצד השני מתעקש אל תיכנעו לכניעותיו, כי הבעיה בעתיד תהיה שלכם.

לסיכום, כיום ניתן למכור את הרכב באופציות רבות. לכל דרך יש יתרונות ויש חסרונות. אנו ממליצים לכם למכור את הרכב באמצעות איש מקצוע, כך שהוא זה שידאג שלא תצאו פראיירים ותרוויחו מהעסקה. היעזרות באיש מקצוע יכולה להקל עליכם גם ברמה המשפטית אם אתם לא בטוחים בנושא. לכן, היעזרות בקאר אקספרס תהיה בעבורכם הטובה ביותר, המשתלמת ביותר, והנוחה ביותר כדי למכור את הרכב.