אם אתם בוגרי תואר בהוראה, תעודת הסמכה או בעלי ניסיון בתחום... אך אתם מוצאים את עצמכם ללא עבודה קבועה? אז הגעתם למקום הנכון!

 

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

סביר להניח שיש לכם הרבה זיקה ואהבה לתחום, אתם רוצים להשפיע ולהשאיר את החותם שלכם על הדור הבא - אבל הרבה פעמים אנחנו נתקלים ברצון לחוד ומציאות לחוד.

אז איך מוצאים את המקום המדויק לכם? איך תדעו היכן? דרושים מורים  ומה עליכם לכתוב בקורות החיים כדי לדייק את עצמכם למקום העבודה המועדף עליכם?
אספנו עבורכם מידע נחוץ וחילקנו אותו ל-3 שלבים פשוטים שיקפיצו לכם את כמות האופציות בכמה מספרים:

הכשרה - לרובנו נשמע שהדרך היחידה לעבוד כמורים בתחום החינוך הוא על ידי לימודים אקדמאיים תחת הכותרת "הוראה", אכן מדובר בדרך סלולה ובטוחה אבל חשוב לדעת שקיימות היום לא מעט הכשרות לאנשים המעוניינים לצאת בקריירה שנייה (הסבה), למשל תוכניות הכשרה מהירה לעובדים מתחום ההייטק (תוכנית של מכון "מופ"ת"), תוכניות הכשרה לצעירים העוסקים במחויבויות חברתיות ועוד.
בנוסף, גם לבוגרי תארים רלוונטיים תמיד ניתנת האפשרות להרחיב את תחום הידע שלהם על ידי קורסים נוספים ובכך להרחיב את האופציות המוצעות בשוק העבודה.

קורות חיים - דרושים בחינוך לא מעט מורים ומורות, סייעים ומלווים... אבל עדיין אנשים רבים נתקלים בקושי במציאת עבודה, בחלק גדול מן הפעמים מדובר בקורות חיים שלא נעשתה עליהם עבודה מקדימה ולכן הפוטנציאל שלהם לא מנוצל כראוי.

קבלו מאיתנו מספר טיפים שימושיים ליישום בקורות החיים שלכם:

  1.  תהיו ספציפיים - אל תשאירו מקום לספק, כלומר תכתבו בדיוק את המקצוע שהייתם רוצים ללמד ואת הגיל הרלוונטי (לדוגמה: "משרת הוראה בשפות בכיתה ב'), אם תהיו כלליים מדי סביר להניח שקורות החיים שלכם פחות יבלטו לעין ויעלמו בין עשרות הדפים הנוספים.
  2.  ניסיון בתחום - ספרו מעט על חוויית ההוראה האחרונה שלכם, והמשיכו לפרט בצורה כרונולוגית (מהמשרה החדשה ביותר למשרה הראשונה בתחום), במידה ואתם ללא רקע אתם יכולים לספר על חוויית הלמידה שלכם בתואר / בלימודי התעודה ולתאר את הזיקה שלכם לתחום.
  3. אישורים - הוסיפו את כל ההסמכות, הקורסים, התארים, ההשתלמויות שיש ברזומה שלכם, כל ידע שרכשתם יסייע למעסיק ללמוד עליכם יותר ועל המקצועיות שלכם, בנוסף יפתחו בפניכם אופציות נוספות ותקלו רבות על המעסיק שלכם ללכת ולרדוף אחר המסמכים הרלוונטיים שלכם על מנת להעסיק אתכם.

השתמשו בפלטפורמות מוכרות שיעזרו לכם במציאת מקומות עבודה - כיום קיימים לא מעט אתרי דרושים בחינוך והוראה, אך למרבית המעסיקים אין את המשאבים לעבור על כל קורות החיים שמגיעים אליהם, וסביר להניח שחלק ניכר מהם בכלל לא יגיע לידיהם.. בדיוק בשל כך קמו אתרים מסוימים המתווכים בין המועמדים הרלוונטים למעסיקים ומקלים על עבודת החיפוש שלהם ומבטיחים להם מועמדים איכותיים בעלי הניסיון הדרוש - דוגמה לאחד האתרים המובילים בתחום הוא אתר "MYFACE", את האתר הקימה חברה מקצועית להשמה וגיוס עובדים בתחומים שונים ברישיון משרד הכלכלה, היא מתמחה בגיוס עובדים בתחום החינוך וההוראה.

החברה מגייסת עובדים ועובדות למשרות במעונות יום, גני ילדים, צהרונים, בתי ספר, מרכזי נוער, מרכזי הדרכה, חוגים, חניכה וליווי אישי, חינוך מיוחד ועוד... החל ממשרות התחלתיות ועד תפקידים בכירים.

זהו, עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך... שיהיה לכם בהצלחה!