מה משפיע על איכות החיים שלנו וכיצד האיכות של החיים שלנו יכולה להיות יותר גבוהה? אם כן אין ספק כי ירוק בעיניים הוא הדרך הטובה ביותר לחיות באיכות חיים גבוהה. ברגע שיש צמחים בסביבה שלנו ובעיקר עצים החיים שלנו הרבה יותר טובים וזו עובדה. לכן עלינו לטפח את העצים שלנו ולהשקיע בהם. אך אי אפשר להתעלם מן העובדה כי פעמים רבות עצים גדלים פרא והופכים לצרה צרורה ואז אנו חייבים לטפל בהם.

כלים

 

ללא ספק הדרך הטובה ביותר לטפל בעצים היא באמצעות גיזום עצים, גיזום עץ מאפשר לנו להבטיח כי הענפים לא יצמחו לכל עבר ויסכנו עקב קריסה את העוברים והשבים. עליכם להבין כי עקירת עצים היא עניין של בטיחות ולכן אנו חייבים לבצע זאת ללא המתנה ובאופן מידי אם אנו לא רוצים שתתרחש תאונה.

האם כדאי לי לגזום עצים לבד?

עליכם להבין כי גיזום עצים זה לא משחק ילדים ובשביל לגזום עצים אנו צריכים ציוד מתקדם, ניסיון וידע. לכן אם אתם רוצים לדעת האם אתם יכולים לגזום את העצים שלכם לבד התשובה שלנו היא ממש לא.

מי שגוזם עצים לבד מסכן את עצמו ואת העוברים ושבים ויכול לגרום לנזק עצום ברכוש ובחיי אדם. לכן לעולם אל תגזמו עצים גבוהים לבד ותמיד קראו לקבלן עצים או גנן מומחה אשר יגזום את העצים שלכם. זו הדרך הטובה ביותר לגזום עץ ועליכם להבין כי גיזום עצמאי הוא מסוכן ולא כדאי ולכן לעולם אל תגזמו עצים גבוהים לבד.

וודאו כי לגוזם העצים יש ביטוח

כאשר אתם פונים אל גוזם בשביל גיזום עצים אתם חייבים להבטיח כי לגוזם העצים יש ביטוח. עליכם להבין כי הגיזום מתבצע בגובה, ליד קווי מתח והוא יכול להיות מאוד מסוכן. תארו לכם כי הגוזם מגיע אליכם, גוזם ואז נפצע, מי ישלם על הטיפולים הרפואיים שלו ומי יפצה אותו על הפסד ימי עבודה?

אם אתם לא רוצים להיות אלו שיישאו בתשלום כדאי לכם לוודא כי לגוזם יש ביטוח מתאים. פנו אל הגוזם ושאלו אותו האם יש לו ביטוח ובקשו ממנו לקבל צילום של הביטוח לפלאפון שלכם וכך תדעו כי אתם יכולים להעסיק את הגוזם ללא חשש ובידיעה שיש לו ביטוח מקיף לכלל הפעילויות שלו.

גיזום עצים - שימו לב לציוד של הגוזם לפני שאתם בוחרים בו

גיזום עצים זו לא פעולה פשוטה וזו פעולה המחייבת ציוד מיוחד. כך למשל יש צורך במסור מיוחד, במכשיר שיאפשר לנו להגיע לצמרות העצים ובעוד ציוד רב הדרוש לגיזום עצים. לכן כאשר אתם פונים אל גוזם בשביל עקירת עצים אתם חייבים לוודא כי יש לו את הציוד המתאים לבצע את הגיזום וכך תבטיחו כי הגיזום יתבצע כמו שצריך וללא בעיות או כשלים.