דיקור סיני נגד מיגרנה 

התקפים של מיגרנה הם הרבה יותר מעוד כאב ראש. אלו כאבי ראש חזקים מאוד שמופעים פתאום ומשבשים את השגרה. משככי כאבים רגילים אינם מספיקים ברוב המקרים לטיפול במיגרנות. דיקור סיני למיגרנות מצליח מזה מאות שנים להביא הקלה משמעותית בכאב ולהפחית את תדירות ההתקפים. שילוב נכון בין רפואה סינית לבין שינויים באורח החיים ישפר את המצב באופן משמעותי. גברים ונשים בכל גיל שסובלים ממיגרנות ימצאו בדיקור סיני הקלה משמעותית.

כלים
דיקור סיני למיגרנה. רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני
דיקור סיני למיגרנה. רפאל רוזנסקי מטפל בדיקור סיני

 מדוע מופיעים התקפי המיגרנה?

מחקרים רבים בוצעו בתחום ללא הצלחה לאתר את הגורם הישיר להתקפי המיגרנה. הרפואה המודרנית לא יודעת מה בדיוק גורם למיגרנות ואינה מסוגלת להציע פתרון. מיגרנות הן בעיה כרונית. עם השנים תלמדו לזהות בעצמכם סימנים של התקף מיגרנה שמתקרב ותדעו מה מעלה את הסיכויים להתקפי מיגרנה או מחריף אותם. במקרים רבים סוגים של מזון או מתח נפשי מעוררים התקפי מיגרנה.

גורמים למיגרנות לפי הרפואה הסינית

מומחים בתחום הרפואה הסינית מצביעים על קריאה ממושכת, עבודה ממושכת מול מחשב, מתח נפשי, כעס וחרדות כגורמים שמעודדים התקפי מיגרנה. טיפולי דיקור סיני למיגרנות יודעים לתת מענה מקיף לגוף ולנפש ולהקל על הכאב. אפשר וכדאי לפנות לקבלת טיפול דיקור במהלך התקף פעיל וגם במתכונת של רפואה מונעת. גורמים נוספים שמעלים את הסיכויים להתקף מיגרנה הם תפריט עשיר באוכל שומני, גבינה צהובה ושאר מוצרי חלב, יין אדום, שוקולד.

נמאס לכם מכאבי הראש?

טיפולי דיקור סיני למיגרנות מביאים הקלה ומשפרים את ההרגשה הכללית. הדיקור מחזיר את זרימת האנרגיה בגוף למצב תקין ומסיר חסימות. הטיפול ניתן במתכונת של סדרת טיפולים כאשר פגישת הטיפול הראשונה היא אבחון. המטפל יבקש לקבל מידע אודות הרקע הרפואי ואורח החיים. בהתאם תורכב תכנית טיפול וייבחרו נקודות הדיקור. לרוב יש צורך בסדרה של כ-10 טיפולים לפחות. אתם צפויים להרגיש טוב יותר כבר לאחר הטיפול השני.

בעבור אלו שטרם התנסו בטיפולי דיקור סיני למיגרנה נציין שהטיפול אינו כרוך בכאב או מלווה בתופעות לוואי. המחטים חד פעמיות וסטריליות. אם נמאס לכם לסבול מכאבי ראש זה הזמן להתחיל בטיפולי דיקור סיני למיגרנות. הטיפולים מומלצים בכל הגילאים.

מדוע יש יותר מקרים של מיגרנות אצל נשים?

נשים נוטות לסבול ממיגרנות יותר מגברים והגורם לכך ככל הנראה הורמונלי. במהלך הריון נשים מדווחות על היעלמות של המיגרנות. גיל המעבר מביא עמו גם כן הפחתה בתופעה בקרב נשים. בהתאם, מתחזקת הטענה לקשר בין גורמים הורמונליים לבין מיגרנות.