ניתוח מתיחת פנים הוא הליך כירורגי בו מסירים עודפי עור ושומן מהפנים, הצוואר ולעיתים מהזרועות. ניתן להשתמש במתיחת פנים כדי להצעיר את הפנים עם ההגדרה וההגדרה שלה. זה אפילו יכול לשמש לתיקון עיוותים או במקרים מסוימים לשחזר סימטריה של הפנים אצל אנשים עם צלקות משמעותיות עקב סרטן או מחלות אחרות.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

למה לבצע מתיחת פנים?

סיבות לבצע ניתוח מתיחת פנים: אם אתה חושב להמשיך את ההליך הזה, אין ספק שזה ייתן לך הרבה יתרונות. עם זאת, זה גם ידרוש זמן החלמה - עד 6 חודשים - אז וודא שאתה מוכן לזה לפני שאתה הולך על זה!

מתיחת פנים היא ניתוח קוסמטי הכולל הסרה של עודפי עור ושומן מחלקים שונים של הפנים, הצוואר והלסתות. הוא מבוצע בדרך כלל כחלק מהליך ניתוח פלסטי משולב בפנים או כהליך עצמאי.

מתיחת פנים יכולה להתבצע לכל מי שיש לו עור רפוי, עור רפוי, צניחת עפעפיים, אובדן קווי מתאר בקו הלסת או בעיות אחרות במבנה ותפקוד הפנים. ישנם סוגים רבים ושונים של מתיחת פנים שניתן לבצע:

ישנן גם מתיחות פנים ממוקדות רבות המכוונות לאזורים ספציפיים כגון הפחתת שקיות מתחת לעיניים, הסרת עפעפיים עליונים נפולים, הידוק לסתות רפויות ושיקום קווי מתאר אבודים. הרדמה להרמת פנים מסייעת בטיפול בכאב בתקופה זו לנוחות עבור ניתוח מתיחת פנים הוא הליך שמטרתו לשפר את תפקוד העור, השרירים, השומן והעצבים של הפנים. זהו ניתוח קוסמטי שקיים מאז שנות הארבעים.

לפי האגודה האמריקאית למנתחים פלסטיים (ASPS), הליך זה בוצע על כמעט 2 מיליון אמריקאים בשנת 2016. בשנת 2017, סביר להניח שיותר מ-4 מיליון אמריקאים עברו ניתוח פנים זה. בנוסף להזדקנות, מתיחת פנים יכולה לשמש למטרות אחרות כמו שחזור מום בפנים או תיקון פציעה.

ניתוח מתיחת פנים: מה זה עושה ואיך זה עובד

מתיחת פנים היא הליך המשפר את הפנים המזדקנות, הרמה והידוק העור סביב הפנים. כירורגיה אסתטית היא מומחיות רפואית מבוססת הכוללת הליכים כמו מתיחת פנים, ניתוח אף, עיצוב אוזניים מחדש, שאיבת שומן ועוד.

ניתוח פלסטי

מתיחת פנים יכולה להתבצע בשתי דרכים שונות - על ידי הידוק או על ידי הרמה. שתי הטכניקות הללו יעילות באותה מידה בשיפור מראה הפנים שלך. השיטה הטובה ביותר לבחירה תלויה בצרכים ובציפיות האישיות שלך.

מתיחת פנים היא סוג של ניתוח קוסמטי שנעשה על מנת לשפר את מראה הפנים שלך. ניתן להשיג את הצערת מראה הפנים שלך על ידי למידה על תהליך הצערת הפנים.

המטרה העיקרית של מתיחת הפנים היא להחזיר מראה צעיר ומושך יותר עם שיפור מסוים בקמטים ובפרקים. ההליכים מבוצעים על ידי מנתחים פלסטיים, רופאי עור ומנתחים פלסטיים בעלי הכשרה בכירורגיה קוסמטית. מדובר בהליכים נפוצים מאוד שנעשים ללא זמן השבתה.

הצערת עור הפנים שלך היא אחת הסיבות הנפוצות ביותר לכך שאנשים מבצעים מתיחת פנים. הוא משמש לעתים קרובות מסיבות רפואיות כמו כימותרפיה או טיפול הקרנות בפנים שגורם להזדקנות העור או נזקי שמש (1). חלק מהאנשים גם בוחרים בזה אם היו להם פציעה או תאונה כלשהי שגורמת להם

ניתוח מתיחת פנים הוא תהליך כירורגי המסייע לחידוש מראה הפנים. מדובר בהליך כירורגי שבו מסירים שומן ועור מהפנים והסנטר בו זמנית, לפני ואחרי ניתוח פנים.

תהליך זה מתרחש על בסיס אמבולטורי ונמשך בדרך כלל בין 2-5 שעות. מטופלים במתיחת פנים צריכים גם להשתמש במוצרים לאחר הניתוח ולקבוע פגישות עם הרופא לפחות פעם בחודש לאחר הניתוח הראשוני.

הצערת פנים עוסקת לא רק בשינויים קוסמטיים אלא גם בשיפור גורמים בריאותיים כמו בעיות לב וכלי דם, מערכת הנשימה, הרבייה או בריאות הנפש.

ניתוחי מתיחת פנים הם דרך יעילה להצעיר את מראה הפנים ולשפר את עצם המראה של האדם. ניתוחי מתיחת פנים יכולים להיות מסוכנים. תהליך ההחלמה הוא נרחב ועדין וחלק מהמטופלים לא יוכלו לעבור יותר ממתיחת פנים אחת לפנים, לכן חשוב לבצע מחקר מבעוד מועד לפני פנייה למנתח.

זה לוקח שבועיים לפנים של מישהו להחלים לאחר ניתוח מתיחת פנים ויכול לקחת עד שישה חודשים עד שהוא יכול לחזור לעבודה. זה עושה את זה חשוב שהמטופל יהיה מוכן היטב על ידי הבנת כמה זמן לוקח לו להחלים לחלוטין מהליך כה אינטנסיבי לפני שהוא חוזר לעבודה או לחיים הציבוריים.

לצפייה בתמונות לפני אחרי מתיחת פנים