במאה העשרים ואחד כבר ברור לכל שהכדור שלנו נמצא על סיפו של משבר אקלים. לכן הצורך באנרגיות מתחדשות, כגון אנרגיית מים, רוח או אנרגיה סולארית, הוא צורך חיוני מאין כמותו. בישראל שופעת השמש, הפתרון הטבעי הולך אכן לאפשרות הסולארית. במאמר הבא נציג את עבודתם של סולוויז, מומחים מקומיים לאנרגיה סולארית.

כלים
קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

סולארי מהתחלה ועד הסוף

מערכות של אנרגיה סולארית נשמעות אולי כמו דבר פשוט יחסית להקמה: פשוט לוקחים פאנל סולארי, מציבים על הגג והנה קיבלתם ערוץ ישיר מהשמש שאפשר לתרגם מייד לאנרגיה חשמלית. המציאות למרבה הצער קצת יותר סבוכה ובשביל להנות מהאנרגיה של לוחות סולאריים או מערכות סולאריות אחרות נדרשים עוד כמה שלבים בדרך.

סולוויז היא חברה המתמחה כל שלבי הפרויקט הסולארי מתחילתו ועד סופו. החברה יודעת לספק שירות ללקוחותיה בכל התהליך מקצה לקצה, לרבות רישוי, תכנון ניהול והקמה סופית של מערכות סולריות. כל זה לצד ליווי אישי מקיף ששם דגש על יחס חם ואנושי כערך עליון.

התקנת מערכת סולארית כאמור היא לא בהכרח פרויקט קל. לכן לרשותה של סולוויז מגוון מחלקות המתמחות בכל ההיבטים הנדרשים עבור הקמה, אחזקה או תכנון מערכת סולארית. בחברה תוכלו למצוא בין היתר מחלקת רכש מצטיינת, מחלקת רישוי עבור העניינים הבירוקרטיים, מחלקות שירות לקוחות, תחזוקה וניטור וכמובן מחלקת תכנון ומחלקת הקמה.

כל הפרויקטים תחת השמש

על אף שסוג האנרגיה הוא אחיד, העולם הסולארי הוא עולם עצום ממדים עם מגוון של מערכות ופרויקטים השונים באופיים. חשוב לעבוד עם חברה שיודעת להתאים את עצמה ללקוח ולתת מענה לכל סוג של מיזם בשדה הסולארי, הן העסקי והן בין אם מדובר עבור מערכת סולארית ביתית.

סולוויז יודעים לספק פאנלים סולאריים לבית מצד אחד, ומצד השני מערכת סולארית לעסק, כל עסק. לא משנה אם החברה עובדת על גגות סולאריים, לוחות בשטח, מערכות סולאריות  לבתים פרטיים או הקמת מערכת סולארית מסחרית, תמיד העבודה תתבצע באופן הכי איכותי שאפשר מתוך מחשבה על המשתמש בקצה. ניתן לתמצת זאת בקיצור: מערכות סולאריות הן העסק של סולוויז.

קיימות בראש סדר העדיפויות

סולוויז היא עסק לכל דבר ועניין, ולכן היא מצליחה לגזור רווח מתוך העבודה על מערכות סולאריות. יחד עם זאת חזון החברה נתון קודם כל לעבודה עם אנשים ולשיפור תשתית האנרגיה שלהם.

בנוסף החברה כמובן על דגלה את הקיימות כערך עליון. שאיפתה הגדולה של סולוויז אנרגיה סולארית היא לספק חשמל זמין, נקי וזול לכל המעוניין בכך. מדובר אם כן בדוגמא המושלמת של שילוב פעילות עסקית יחד עם פעילות למען ערכים נעלים יותר מכך.

הכל ברור כשמש

לסיכום, ניתן בהחלט לומר שברור כשמש שסולוויז היא מבין החברות המובילות בתחום המוביל של אנרגיה סולארית. בישראל, כארץ בה השמש היא משאב כמעט בלתי נדלה, מוקמים כיום פרויקטים ומערכות רבות בתחום זה, וסולוויז גאה לקחת חלק מכובד בהם.