ניתן לומר, גם אם בהלצה, שעולם האסתטיקה עבר מתיחת פנים של ממש בשנים האחרונות. הוא הפך נגיש יותר גם עבור אלו שאינם נמנים על העשירון העליון, וכיום טיפולים כמו הזרקת בוטוקס או טיפול בחומצה היאלורונית, הם אינם מנת חלקם של העשירים בלבד. אולם אם בחרתם לעבור טיפול אסתטי, חשוב לעשות זאת רק אצל המומחים המומלצים והמנוסים ביותר, כמו למשל בחברת לומינרה, שהיא שם דבר בתחום הרפואה האסתטית.

קרדיט תמונה PIXABAY
קרדיט תמונה PIXABAY

לא רק עבור המבוגרים

בעבר הטיפולים האסתטיים היו שמורים לנשים בגיל העמידה המבקשות להצעיר את עור פניהן או צווארן, בהליכים כירורגיים לא פשוטים. כיום, הטיפולים הם מנת חלקם של נשים וגברים גם יחד, החל מנשים צעירות לאחר גיל ההתבגרות ועד לגברים בגיל הזהב. הודות להתפתחות הטכנולוגיה, אין עוד צורך לעבור תחת סכין המנתחים, עם שיטות חדשניות כמו סקין בוסטר, הזרקת חומצה היאלורונית או הזרקת סידן לפנים. לכן, חשוב למצוא חברה  המתמחה בדיוק בסוגי טיפולים אלו ושיש לה לקוחות מרוצים רבים ומוניטין עולמי בתחום המילוי האסתטי.

טיפול סקין בוסטר

סקין בוסטר הוא טיפול המתבצע באמצעות הזרקת חומר מתקדם אל העור על מנת להקנות לא מראה צעיר ורענן, והוא באופן גורף טיפול עדין ומקיף יותר מאשר הזרקת בוטוקס או חומצה היאלורונית. למען האמת, החומר מבוסס על ריכוז נמוך של חומצה היאלורונית, ומטרתו להעלות את רמת הלחות בעור מה שמעניק לו מראה צעיר, גמיש ובמקרים מסוימים גם עשוי להעלים קמטים קטנים.

חומצה היאלורונית- פלא אסתטי

אם הבוטוקס הגיע כדי למלא קמטים עמוקים בעור, חומצה היאלורונית באה להילחם בצניחת או בירידת נפח השומן התת עורי ולהעניק לעור מראה רענן וצעיר. החומצה התגלתה עם הזמן כשימושית ביותר, וכיום ניתן להשתמש במילוי שפתיים על בסיס חומצה היאלורונית, פיסול פנים בחומצה היאלורונית וכמובן הזרקת חומצה הילארונית לעור לחידושו וריענונו. ישנם סוגים רבים של חומצה היאלורונית, הנה הבולטים שבהם:

  • רסטילן- חומצה שפותחה בשוויץ ומטרתה שיפור מבנה עור הפנים, מילוי קמטוטים, הדגשת תווי פנים ומילוי שפתיים.
  • רדיאס- חומר מילוי המכיל שילוב של חומצה היאלורונית עם סידן, יעיל מאוד בשחזור נפחים ובשיפור איכות העור לתוצאות ארוכות טווח.
  • הידריאליקס- חומר המתבסס על חומצה היאלורונית ואפקטיבי מאוד מול קמטים ובהידללות העור כתוצאה מזקנה.

קריסטליס- עוד ניצחון לסידן

כילדים אנחנו שומעים ללא הרף על חשיבות הסידן לבניית העצמות בגוף כנימוק לכך שעלינו לסיים את כל הגבינה מהצלחת. עם השנים מתברר שלסידן פנים רבות, וניתן למצוא אותו בקריסטליס- חומר מילוי המבוסס על סידן שהוכח כמצוין לצורך מילוי קמטים, מהסיבה הפשוטה שהוא מעודד יצירת קולגן בעור- אותו חומר חיוני המופרש בגופנו בשנותינו הצעירות וזקוק לדחיפה קלה במרוצת השנים.

לא משנה איזה טיפול תבחרו לעבור, חשוב להיוועץ ברופא ולבחור במרפאה מומחית, מנוסה ומומלצת כמו לומינרה ישראל, שתוודא שהטיפול שתקבלו יניב תוצאות משביעות רצון ומשמחות.