המונח "דלקן" הפך כבר למטבע לשון מוכר מאוד בשוק העבודה, הוא מעלה בנו אסוציאציות לחברות גדולות ומצליחות, בעלות תנאי עבודה טובים ומזמינים לכלל העובדים שלהן - סוג החברות האלה שאנחנו כל כך רוצים להשתלב בהן ובטוח שאנחנו מכירים לא אחד ולא שניים שעובדים בהן.

קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

אז מאיפה הגיע הדלקן? מי המוח שמאחורי ההמצאה הגאונית הזו?

תתפלאו לשמוע שמדובר בהברקה ישראלית, הרעיון הראשוני צץ לו אי שם בשנת 1983 על ידי דוד קלריך בחברת "תדיראן", ופיתוחו הושלם סופית בשנת 1991 בחברת "אורפק", ומאז? הדלקן הפך לסנסציה בכל העולם, ואף התרחב והשתכלל לכדי "דלקן אוניברסלי"

מהו הדלקן?

התקן אלקטרוני הממוצמד לפיית התדלוק של הרכב שלכם, ובעזרתו ניתן לזהות את כלי הרכב המתדלק ולהסיק מכך מספר רב של נתונים שיבואו לידי ביטוי בחשבונית דיגיטלית ומסודרת בסוף החודש, וישכיחו ממכם את הצורך לעקוב אחר כל חשבונית מנייר מקופל ששוכבת לכם באחד הכיסים של המעילים שבטח כבר כיבסתם.

ומהו בעצם הדלקן האוניברסלי?

במילים אחרות - השתכללות של הדלקן הרגיל, אם עד לפני מספר שנים היה מותקן ברכב שלכם התקן הדלקן, משמע שיכולתם לתדלק אך ורק בתחנות הדלק הייעודיות איתן נחתם ההסכם - אם חתמתם עם פז אז יכולתם לתדלק אך ורק בתחנות פז.

הדלקן האוניברסלי הביא אותו את בשורת השינוי ואיפשר כעת לתדלק בכל תחנות הדלק, ללא התניה בחברה איתה בוצע ההסכם, דבר זה חוסך זמן רב, כסף רב וכמובן נח פי כמה וכמה.

תודות לשינויים בתחום הדלקן בשנים האחרונות, ניתן לראות היום ברמת שכיחות גבוהה בשוק העבודה גם דלקן לעצמאיים וגם דלקן לשכירים.

האפשרות להתקין את ההתקן, המהירות והקלות של ההתקנה, התחרות בשוק, המצאת הדלקן האוניברסלי... כל אלו הביאו לכך שלא מעט אנשים מחזיקים כיום בהתקן הדלקן - גם אם מדובר בצורך מפאת העיסוק שלהם וגם אם מדובר ברכב פרטי שמרבה לעשות נסיעות משפחתיות - יש מספיק דלקן לכולם.

אם אתם נמנים מבין אלו שעדיין לא מחזיקים בהתקן דלקן ברכב שלכם, נשמח להמליץ לכם על חברה הנקראת "PUMPI", חברה ותיקה המתמחה מזה 8 שנים במציאת פתרונות תדלוק יעילים, המאפשרים לחסוך כסף וזמן ובנוסף, לנהל ולעקוב באופן אפקטיבי אחר צריכת הדלק שלכם.

אז אתם כבר ממש במרחק קליק אחד מהדלקן האוניברסלי שלכם - לפרטים נוספים היכנסו לאתר https://pumpi.co.il/.