כיום נבנים יותר ויותר מגדלים בישראל. תופעה זו גורמת לבעיה עיקרית אחת שזה המון שכנים בעקבות כמות הבניינים החדשים והמתקדמים.
גדילת השכנים מביאה עמה בעיות נוספות. סכסוכי שכנין וגם בעיות במערכות המורכבות. ואלו סיבות מספקות למדוע להביא חבר אחזקה מבנים שתטפל לכם בבניין. בעזרת חברת אחזקת המבנים סכסוכי השכנים יחתו בהרבה ותוכלו לחיות יותר בהרמוניה.

כלים
קרדיט תמונה FREEPIK
קרדיט תמונה FREEPIK

חיי קהילה הם אכן נחמדים אבל יחד עם זאת מגיעים ריבים וסכסוכים ביניהם.
קיימים בבניין שטחים המשותפים לכל הדיירים, דבר שגורם לריבים. למשל הלובי, החניה, חדר אשפה וכו. רוב הפעמים הריבים יהיו על הניקיון שלהם, על עלויות התיקונים טריטוריה וכו.
כדי למנוע לחלוטין את הסכסוכים האלו יש להעסיק חברה לאחזקת מבנים. ועכשיו נסביר גם למה.

חברת אחזקה בהחלט יכולה להקל על הבעיות שלכם כך:

הסבר על תפקידה של חברת ניהול מבנים:

ניקיון – חברת אחזקה תדאג לניקיון הבניין בצורה שוטפת, כך לא תצטרכו לרדוף אחר מנקה ולהיות מודאגים אם מגיע או לא מגיע. חברת אחזקת מבנים בדר"כ שוכרת חברת משנה או תעסיק בעצמה עובדי ניקיון.

תשלום חשבונות – זהו שירות שלא תמיד מתאפשר, ותלוי באם החברה עצמה גם מבצעת את הגבייה. אבל קיימת חברת האחזקה שתבצע בעצמה את תשלומי הבניין השונים במידה ותרצו בכך.

ביטוח – חברת האחזקה היא האחראית להעביר תביעות למקום אליו הן צריכות להגיע ומאגדת את ביטוחי הבניין.

גבייה – חברת אחזקה תגבה את הכספים והתשלומים לפי הצורך. וכך בעצם תחסוך לכם ריבים עם דיירים לגבי כספים מה שגורם לחוסר נעימות מאוד גדול.
אחזקה – גם בימי שגרה וגם בזמן חירום קיימות בבניין מערכות אשר דואגות לחיים תקינים. למשל משאבת המים שגורמת לזרימת מים תקינה לקומות הגבוהות בבניין או גנרטור שבמקרה חירום יספק לנו חשמל.
כמובן שיש עוד מערכות שלפי חוק חובה לתחזק אותן בצורה מאוד מסוימת ע"י אדם מוסמך בלבד. מערכות אלה עוזרות לנו לחיות רמת חיים גבוהה ודואגת לעדכן את נציגי הבניין בפעולות שבוצעו. כמובן שבנוסף למערכות אלה יש אחריות בימי חירום לתת מענה לצרכים שלנו.

לסיכום,  ככל שתמשך הבנייה של הבניינים הגדולים וגבוהים יותר ויותר, נצטרך גם יותר חברת אחזקה. אין יותר חשוב מזה שהבניין יהיה מתוחזק ע"י אנשי מקצוע נכונים. כך תזכו בפחות סכסוכים בין שכנים, פחות נזקים בנכסים וחשוב מזה תקבלו רמת חיים גבוהה יותר. לכן, אנו ממליצים לכל אדם שמתגורר בבניין להעסיק חברת אחזקת מבנים שעליה הוא יוכל לסמוך.